Jeg ved godt det er total Off topic med en fransk clio 90 hk cdi fra 2017, men jeg prøver alligevel
I morges var den pludselig flad for strøm, lyst kun tænde men ikke starte
jeg satte en 12V lader på den et par timer og startede den, men til min undren kunne jeg kun måle 12V når den kørte dvs den lader ikke. jeg forsøgte flere gange med start stop, start stop samme resultat den lader ikke (selv om den slukker batteriet ikonet inde i displayet).
jeg lod den så lade noget mere med extern lader op til ca 12.9V og nu pludselig vil den lade med 14.5V (fransk overspænding
nu er jeg lidt i vildrede om hvad jeg skal, jeg bestilte en tid hvor den er købt, men ham jeg snakkede med mente bestemt ikke der kunne være noget galt når jeg målte 12V for det var jo et 12V batteri
nu er det så her jeg bliver lidt træt for det skal nok passe hvis jeg står der nede med den så lader den og så siger de bare at så fejler den ingen ting og det sikkert bare var mig der havde glemt at slukke lyset. men jeg ved der er noget galt for den skal sgu lade med omkring 14V når den kører. nogle ide/ husmands forsøg?
mvh
Esben