Hejsa,
Ja, jeg venter stadigt på min pakke med ny vandpumpe. Og nu er det snart ved at være kritisk hvis jeg skal have skiftet den i weekenden. Er der nogen af jer som har bestilt der tidligere som kan fortælle hvordan den bliver leveret? Er det med Post Danmark eller fragtmand eller UPS eller hvad er det?
På nettet kan jeg track and trace den, men det sidste der står om den, er fra i går hvor der står "Aarhus - left depot for delivery". Burde den så ikke komme i dag?
Alex
Pakker fra PartsForSaabs.com
Redaktør: Bestyrelsen
- turbosøren
- EXTREME SAAB FREAK
Jeg købte nogle Powerflex bøsninger og fik dem leveret i løbet af en uges tid! Jeg tror ikke du skal være nervøs! Med den besked på tracking så skulle du modtage den i løbet af en dags tid!
-
GæstGæ
Når posten kommer med pakker til mig og jeg ikke er hjemme, så går de hjem igen og sender et brev til mig med at der ligger pakke på posthuset til afhentning - dvs. der går lige en ekstra dag pga. postbudet ikke blot aflevere denne besked den samme dag som han forsøger at aflevere pakken... ikke specielt effektivt, men Post Danmark...
Så en 2 dage endnu må være mit bud, når nu du ikke er hjemme når postbudet er der.
mvh
Troels
Så en 2 dage endnu må være mit bud, når nu du ikke er hjemme når postbudet er der.
mvh
Troels
- Syntax
- SUPER SAAB FREAK
Nu har jeg fundet ud af hvad der er galt. PartsForSaabs sender via ParcelForce. Alt efter vægt og volumen samarbejder Parcelforce så i Danmark med enten Post Danmark eller GSL-Denmark. Sidstnævnte bliver vist brugt når det er større pakker (min er på 4.2kg), og er et fragtfirma. Desværre så er sådan et fragtfirma ikke meget bevendt for mig, for jeg er næsten aldrig hjemme på min bopæl på hverdage, og derfor fik jeg den sendt til min kæreste. Men hun bor i opgang og sådan noget kan fragtfirmaer ikke finde ud af, for de kan ikke komme ind og putte noget i postkassen hvis hun ikke hjemme, og det er hun ikke for hun skal også på arbejde. Derfor har fragtfirmaet måske været der og er bare kørt igen. Men jeg må jo prøve at ringe til dem mandag og finde ud af noget med at de sender det til mit arbejde i stedet. Det skulle jeg selvfølgelig have gjort fra starten, men det tænkte jeg ikke lige på..
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Jep, jeg gjorde det samme, de gange jeg har fået noget leveret fra udlandet...!
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- Syntax
- SUPER SAAB FREAK
Pakken er nu fundet. Den blev sendt med et andet fragtfirma end gls, nemlig Dpd. Nu har jeg så fået dem til at sende den til mit arbejde, og jeg skulle have den i morgen eller overmorgen. DET glæder jeg mig til 
Hvis andre bestiller derfra, så skal i kigge på det "international" pakkenummer i får, hvis det er 12 cifre uden bogstaver er det nok dpd. Hvis det er 2 bogstaver(vist nok "Slettet grundet GDPR"), 9 cifre, og så "GB" til slut, er det nok post danmark eller gls.
Hvis andre bestiller derfra, så skal i kigge på det "international" pakkenummer i får, hvis det er 12 cifre uden bogstaver er det nok dpd. Hvis det er 2 bogstaver(vist nok "Slettet grundet GDPR"), 9 cifre, og så "GB" til slut, er det nok post danmark eller gls.