Ja flotte billeder.
Appelsin-huden er det højre forskærm/højre side af bilen? Undrede mig godt lidt over lakken der.
Ja der mangler dog en forstørret hækvinge gør der ikke? mener den hedder whaletail eller lign. så er det da en rigtig racer du har der.
mvh
Troels
c900 turbo 16 fra 1990
Redaktør: Bestyrelsen
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Den hedder whaletail, ja... Lars kan selv fortælle hvor den er gal... 
Men den ser rigtig fin ud ja!
Daniel.
Men den ser rigtig fin ud ja!
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Det er faktisk hele under delen af bilen, som ligner en blå appelsin
Skørterne og kofangerne blev faktisk rigtig fine. Det som der skete var, at efter de 3 første lag så var farven god, så var der lidt maling tilbage og det blandede jeg op, men der kom desværre for lidt fortynder i. Så havde jeg ikke mere maling med mest af alt, jeg havde ikke mere tid tilbage.
Det nemmeste ville have været en hel lakering, så det bliver det næste! Der er bare mere slibe og spartle arbejde i det, men det bliver et meget bedre resultat.
Det nemmeste ville have været en hel lakering, så det bliver det næste! Der er bare mere slibe og spartle arbejde i det, men det bliver et meget bedre resultat.
MVH Lars Kristensen
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Så var den blå sku på feltet igen!
Det er samme felt som jeg plejer og bruge, men printeren var istykker, så jeg måtte nøjes med nogle skærm billeder med min mobil telefon. Feltet er lige blevet testet i sidste uge, og det var perfekt!
HK = 242
NM = 390
Det er lidt svært og se ud fra billederne, for der er måde billeder fra 4 gear samt 5 gear, men i kan se kurven.
Jeg har en ny garret actuator liggende, som Jakob har hjulpet mig og finde, den kommer på engang, når der lige bliver lidt tid!

Det er samme felt som jeg plejer og bruge, men printeren var istykker, så jeg måtte nøjes med nogle skærm billeder med min mobil telefon. Feltet er lige blevet testet i sidste uge, og det var perfekt!
HK = 242
NM = 390
Det er lidt svært og se ud fra billederne, for der er måde billeder fra 4 gear samt 5 gear, men i kan se kurven.
Jeg har en ny garret actuator liggende, som Jakob har hjulpet mig og finde, den kommer på engang, når der lige bliver lidt tid!

MVH Lars Kristensen
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Jeg tror også den ligger på grænsen, ihvertilfælde med turboen, jeg tror ikke den kan puste ret meget mere!
Jeg kender ikke CO'en endnu, men det kommer. Jeg kører jo med Mats chip samt 1.7 prograsiv benzintryks regulator, så jeg har stadig en hel del og skrue op i!
Jeg har lavet en blanding måler, med lidt hjælp fra Casper. Den skal jeg bare have sat i. Da jeg lavede batteribøjet, så svejsede jeg 2 stk bøsninger i til lamda sonde. Den ene til motorstyring, samt den anden til ekstra måler!
Jeg kender ikke CO'en endnu, men det kommer. Jeg kører jo med Mats chip samt 1.7 prograsiv benzintryks regulator, så jeg har stadig en hel del og skrue op i!
Jeg har lavet en blanding måler, med lidt hjælp fra Casper. Den skal jeg bare have sat i. Da jeg lavede batteribøjet, så svejsede jeg 2 stk bøsninger i til lamda sonde. Den ene til motorstyring, samt den anden til ekstra måler!
MVH Lars Kristensen
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Hej Lars. har du nogen ide om hvad dit max tryk var ved den måling
Hvilken type felt er det egentligt. er det frit rullende eller med indlagt modstand ?
Det ser godt ud med den køler de har stillet op foran giver den noget seriøs kold luft eller blæser den bare
Hvilken type felt er det egentligt. er det frit rullende eller med indlagt modstand ?
Det ser godt ud med den køler de har stillet op foran giver den noget seriøs kold luft eller blæser den bare
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Jeg ved det faktisk ikke, han ruller den imens jeg er på arbejde, men jeg tror da den kan blæse!
Jeg vil tro mit ladetryk ligger imellem 1.2 - 1.3 bar. Jeg ved ikke om der er modstand i feltet. Det eneste jeg ved var at han var nød til at varme dækkene op, ellers lavede den bare hjulspin på rullerne.
Feltet er et bosch felt og det er lige godkendt til test. De har jo nogle strenge krav hos FDM!
Jeg vil tro mit ladetryk ligger imellem 1.2 - 1.3 bar. Jeg ved ikke om der er modstand i feltet. Det eneste jeg ved var at han var nød til at varme dækkene op, ellers lavede den bare hjulspin på rullerne.
Feltet er et bosch felt og det er lige godkendt til test. De har jo nogle strenge krav hos FDM!
MVH Lars Kristensen
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Fine resultater Lars, det er jo lækkerier... Nu kan du bare vente med spænding på, at din gearkasse eksploderer 
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt: