hej
i bunden på mit bagagerum var der lidt olie som jeg ville fjerne, altså under dækpladen. lige under bagageklappen på selve karossen sidder der en motor af en slags med fire olieledninger ud fra 2 af dem er ca 40 cm lange og for enden af dem siider der hætter på. de andre 2 olieledninger går videre ud til baglygterne og fortsætter op langs bagvinduerne op til taget, og her mister jeg færten.
problemet er at den olie som var i mit bagagerum, kommer fra den ene olieledning som løber op langs vinduet, da der er en revne i den
hvad bruges denne motor til
motoren er lige lovlig voldsom til styring af mit soltag som er elektrisk
Søren Stone
oliespild fra bagagerum
Redaktør: Bestyrelsen
- cremen
- SUPER SAAB FREAK
jeg tager nogle billeder, og sætter dem på imorgen
tror selv at der er olie i ledningerne, da mit bagagerum er fedtet ?
tillæg:
Ja, det er motoren til soltaget, som drives frem og tilbage ved hjælp af kabel med gevind.
olie er kun til at det glider godt.
har intet kabel til min søsters digicam, men besøger hende imorgen og downloader billederne
Søren Stone
tror selv at der er olie i ledningerne, da mit bagagerum er fedtet ?
tillæg:
Ja, det er motoren til soltaget, som drives frem og tilbage ved hjælp af kabel med gevind.
olie er kun til at det glider godt.
har intet kabel til min søsters digicam, men besøger hende imorgen og downloader billederne
Søren Stone
- troels
- SAAB-PSYCHO
Du kan forsøge at uploade billedet direkte, hvis ikke billedet er for stort... Det gør du ved at trykke på knappen "POST REPLY" nederst på siden og så skifter den til ny side hvor du har mulighed for at skrive og vigtigst mulighed for "Add an Attachment" hvor du bruger "browser" for at finde filnavnet på din harddisk...
håber det ikke er for forvirrende...
Troels
håber det ikke er for forvirrende...
Troels
- cremen
- SUPER SAAB FREAK
check den selv her http://shops.oekoprinting.com/shop/ under elektrik>motoren>MOTOR SCHIEBEDACH
held og lykke
check den selv her http://shops.oekoprinting.com/shop/ under elektrik>motoren>MOTOR SCHIEBEDACH
held og lykke