Jeg kunne godt tænke mig at få elektriske ruder i min saab 900T16 fra '90 og ville i den forbindelse lige sikre mig, at det overhovedet kan lade sig gøre at eftermontere sådan noget før jeg forsøger at anskaffe dem... Hvis det skulle vise sig at være muligt er jeg meget interesseret i at købe 2 stk forrudehejs til en 3-dørs Saab... håber at I kan hjælpe
Elektrisk rudehejs
Redaktør: Bestyrelsen
-
GæstGæ
Hej saabfolk - har brug for lidt hjælp...
Jeg kunne godt tænke mig at få elektriske ruder i min saab 900T16 fra '90 og ville i den forbindelse lige sikre mig, at det overhovedet kan lade sig gøre at eftermontere sådan noget før jeg forsøger at anskaffe dem... Hvis det skulle vise sig at være muligt er jeg meget interesseret i at købe 2 stk forrudehejs til en 3-dørs Saab... håber at I kan hjælpe
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Hejsa Gædt... Det kan HELT klart lade sig gøre, Lars KAAS har faktisk netop gjort det... Angående anskaffelse er det måske lidt sværere, men vi må da lade denne tråd stå, og således håber nogen melder sig. Der er trukket ledninger til elruderne, så det problem er løst. Du skal blot finde kontakter, og ja, selvfølgelig hejs med motorer...
Held og lykke,
Daniel.
Held og lykke,
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Hek Daniel. Det er nemlig rigtig! Alle ledninger er trukket, undtagen dem fra A stolben og ind til selve motoren. Men der sidder stik på det hele, så der skal hverken loddes eller splejeses 
Der sidder et multistik under bagsædet, som er til et relæ, som kan få ruderne til at gå automatisk op! Men da der ikke er ret mange af os som har sådan et relæ, så skal man sætte en lus imellem 2 af disse stikben! Jeg kan ikke lige huske hvilken 2, men jeg kan da gå ud og kigge, hvis det er!
Der sidder et multistik under bagsædet, som er til et relæ, som kan få ruderne til at gå automatisk op! Men da der ikke er ret mange af os som har sådan et relæ, så skal man sætte en lus imellem 2 af disse stikben! Jeg kan ikke lige huske hvilken 2, men jeg kan da gå ud og kigge, hvis det er!
MVH Lars Kristensen