Hej ..
Ja.. i en af trådene var der snak om heste og såen... det fik mig til at tænke lidt.
Min 9000 cs kører faktisk kanon, men en gang imellem svinger den lidt i omdrejninger, slår en skid når den starter og KUN når den starter, har fin økonomi.... tænkte bare om dette kunne blive bedre.. måske med en motortest BoschTech2 eller hva det hedder.. men skal jeg til et Bosch center eller hva får at få det bedste ud af det???
Hva med softwareopdateringer??
Skal jeg til sverige.. er det billigere??
Er der nogen der har noglæe gode forslag... erfaringer???
Mvh Jan
Motortest
Redaktør: Bestyrelsen
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Nu kan jeg jo skrive lidt. Nu ved jeg ikke hvor gammel din 9000 er, men på et aut. saab værksted har de en speciel tester, det er vist godt nok noget med at man kan få ny software lagt ind, de kan ihvertfald hente ny software til testeren ved saab i sverige. Som du selv skriver så har bosch også en tester, de har mange. Du kan jo kontakte en af bosch's værksteder i landet og spørge om det kan lade sig gøre.
I Aalborg hedder i værkstedet Nordjysk diesel elektro.
MVH. Lars - Nordjylland
Nu kan jeg jo skrive lidt. Nu ved jeg ikke hvor gammel din 9000 er, men på et aut. saab værksted har de en speciel tester, det er vist godt nok noget med at man kan få ny software lagt ind, de kan ihvertfald hente ny software til testeren ved saab i sverige. Som du selv skriver så har bosch også en tester, de har mange. Du kan jo kontakte en af bosch's værksteder i landet og spørge om det kan lade sig gøre.
I Aalborg hedder i værkstedet Nordjysk diesel elektro.
MVH. Lars - Nordjylland
MVH Lars Kristensen
- Flyet
- SUPER SAAB FREAK
Og tak.. var klar over SAAB kunne hjælpe, men er bevidst om deres priser også
!!! selvom jeg ikke har undersøgt det hos dem.
Det jeg mener er som forslået i anden tråd, et lille lidt billigerer værksted der har forstand på sagerne....
Havde i sinde at ringe til et Bosch værksted.... uanset hva
Og tak.. var klar over SAAB kunne hjælpe, men er bevidst om deres priser også
Det jeg mener er som forslået i anden tråd, et lille lidt billigerer værksted der har forstand på sagerne....
Havde i sinde at ringe til et Bosch værksted.... uanset hva
Mvh.
Jan
Jan
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt: