Banner cycler

Danmarks nye mødested for bilentusiaster

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

Bilmesser
SAAB NET NYBEGYNDER

6. mar 2015, 10:04

Hej alle Saab-ejere :)
Vi har på xxxxxxxxxxxx.dk netop lanceret vores helt nye site og system. Her har du mulighed for at oprette din bil 100% gratis, vise den frem til hele Danmark, få din egen eventkalender (tilmeld dig vores træf og events i Nordens største eventkalender) vi minder dig om hvornår du skal til træf samt giver dig muligheden for at se, hvem og hvor mange biler der er tilmeldt de forskellige arrangementer. Du kan ligeledes se, hvornår dine venner skal til træf og hvilke.

Opret alle dine dele eller sælg, køb, byt eller lej din bil i vores gratis marked, ligesom du i det nye forum kan deltage i diskussioner m.m. Vi har prøvet at samle alt på ét sted og håber at I alle vil bakke op om dette projekt. Har I ideer til nye funktioner eller andet, så benyt endelig vores feedbacksystem :D

Jeg håber at se Jer alle derinde, så vi kan gå en super fed bil træf- og eventsæson i møde ;)

Opret dig 100% gratis her: http://xxxxxxxxxxxxxxxxx.dk/index.php

René-Jørgensen
EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

6. mar 2015, 10:22

Det kan godt være at det bare er mig, men jeg synes det er usmageligt med den slags reklame hvor man kun tilmelder sig et forum, for at forsøge at lede trafik over på en anden side.
www.SaabMuseum.dk
Saab 9-5 Aero 2011, Saab 9-3 Aero 2001, Saab(-Lancia) 600 1985, Saab 900 T16 Aero 1984, Saab 900 T8 1979, Saab Sonett 2 TT 1967, Saab 96 TT 1966, Saab 96 Sport 1963, Saab 96 TT 1962, Saab 92 1955
Bilmesser
SAAB NET NYBEGYNDER

6. mar 2015, 10:29

Jeg er skam ikke kun oprettet for at lede trafik - men for at holde øje med når I opretter nye arrangementer i klubben såsom træf osv. Jeg vil meget gerne oprette jeres arrangementer i vores kalender, så klubben kan få endnu flere medlemmer ind på siden og til jeres træf.
Brugeravatar
Seniorsergent
EXTREME SAAB FREAK

Re: Danmarks nye mødested for bilentusiaster

6. mar 2015, 14:19

René-Jørgensen skrev:Det kan godt være at det bare er mig, men jeg synes det er usmageligt med den slags reklame hvor man kun tilmelder sig et forum, for at forsøge at lede trafik over på en anden side.
Det er skam ikke kun dig, der ikke bryder sig om snyltere.
Det er et typisk trick til, som du siger, at lokke folk, og at bruge vores forum til at komme i kontakt med os - ikke af interesse for SAAB eller os som SAAB-interesserede - men udelukkende for at score lette medlemmer.
Det ville ikke undre mig hvis de der tilmelder sig "gratis" tæller med i et "medlemstal", der er bestemmende for hvor meget omtalte site får i sponsorpenge.
Direkte usmageligt
Sláinte
Mick
Brugeravatar
Casper_Ankersen
SAAB-MANIAC
Kontakt:

6. mar 2015, 16:04

Så er links pt. slettet

Der må henvises til at andre annoncører rent faktsik betaler for deres reklame her på siden og vi har en vis forpligtigelse over for dem når det kommer til reklame og lignende

Skulle der være interesse for annoncer, samarbejde o.s.v. er man altid velkommen til at kontakte bestyrelsen
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:

7. mar 2015, 14:13

Hej
Så vil jeg da lige minde om SKD generalforsamling 11-12-13 september. Ser frem til jeres tilmeldinger, så vi kan få lidt hygge og samvær i VORES klub-

Tilbage til "Træf Forum"