Justering af luft måler
Redaktør: Bestyrelsen
- dB-snedkeren
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Hej jeg har ved en tlefon samtale med kaas fået at vide at min luft mængde måler skal skrues op fra 378 ohm til 520 ohm , pga jeg få en luft fejl i min styre boks , men jeg kan ikke finde hvor jeg skal justere den henne så hvis der er en venlih person der kan for tælle mig det bliver jeg glad

- dB-snedkeren
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Grunden til at jeg skal have den justeret er at bilens cel lampe lyser , jeg har udlæst fejen i boksen og den er 12223 Fuel air - mixture lean
- troels
- SAAB-PSYCHO
Jeg har justeret min og var ikke i nærheden af det elektronik som du viser... Der sad en stor justere skrue på ydersiden - kan ikke lige beskrive hvor men den er ikke med på billedet...
Du skal måle på stift 3 og stift 6 og denne skal så iflg Kaas være 520 Ohm. Der burde ud for stift stå hvilket nr. de er, så vidt jeg husker går de fra højre mod venstre - altså modsat normalt.
mvh
Troels
Jeg har justeret min og var ikke i nærheden af det elektronik som du viser... Der sad en stor justere skrue på ydersiden - kan ikke lige beskrive hvor men den er ikke med på billedet...
Du skal måle på stift 3 og stift 6 og denne skal så iflg Kaas være 520 Ohm. Der burde ud for stift stå hvilket nr. de er, så vidt jeg husker går de fra højre mod venstre - altså modsat normalt.
mvh
Troels
- dB-snedkeren
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
kan det være men skal ha en anden luftmængde måler som kan justeres og passer den så over på?...