Jeg har tænkt frem og tilbage, og er ved at overveje mulighederne/prisen/besværet(her specielt taget højde for politi/syn mm.) for at enten sætte en T8'er i, eller gøre følgende:
Dobbeltkarburatore incl manifold
Banan udst. manifold
270 graders knast eller mere
Hærdede ventilfjedre incl ekstra inderfjedre
Komplet 2"(eller mere) rørføring kun med slutdæmper
og så en trimning der siger spar2
Som ting står nu hælder jeg mest til det sidste, nok mest af alt også fordi den skal bruges til hverdag og sådan (ikke ment at en T8'er ikke kan det, bestemt ikke), og til "hverdag" skal jeg nok en gang om ugen til nogle div. biltræf (hvor der tit er MEGET politi) og sådan. Det er ikke fordi bilen skal være overdrevet sindsyg vild, men der skal være mere træk i, for den er generelt lidt sløv. Desuden kunne der også være mere stil over at have en motor der går superbt uden at sku ha kunstigt åndedræt tror jeg (Mon ikke jeg kommer i klemme nu?
Ting jeg gerne vil have jer til at hjælpe mig med at finde er:
Banan udst. manifold
Knasten
Dobbeltkarburatore incl manifold (tror nok at der er en herinde fra som bor i nordjylland som har sådan et sæt til at ligge, de skal dog renoveres - er det svært?)
Udstødning
Det var sådan set det, som i ser, ku jeg godt bruge hjælp til at finde det hele, da jeg ikke kender særligt mange steder der stadig laver saab, og specielt dele til dem.
På forhånd rigtig mange gange tak - Rune