jeg tror sgu jeg skal derop igen
træf/convoy i trollhattan d 14-15 januar
Redaktør: Bestyrelsen
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- andersø
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
tja det kunne vel tænkes at man ruller lidt op i sneen. 
- khrisdk
- Webmaster
Hej
Lige til den hurtige information:
Begivenheden er lagt an på lokale træf på dagen, ikke specielt på at køre til Trollhättan.
Nu er der jo ikke så langt for danskerne, men vi er i klubben i gang med at få arrangeret et træf på dagen der giver mulighed for at flere får mulighed for at mødes og være sammen om Saab, uden at det er tvingende nødvendigt at skulle køre til Trollhättan og afsætte hel week-enden på det.
Det vil blive et træf på Sjællandssiden af broen
, men der er dog lidt kortere end turen til Thn.
Vi skal nok holde orienteret om hvornår og hvordan , men indtil videre er planen Lørdag d. 14-01-2012 kl 12:00, samtidig med at træffene andre steder løber af stablen
Mvh
Lige til den hurtige information:
Begivenheden er lagt an på lokale træf på dagen, ikke specielt på at køre til Trollhättan.
Nu er der jo ikke så langt for danskerne, men vi er i klubben i gang med at få arrangeret et træf på dagen der giver mulighed for at flere får mulighed for at mødes og være sammen om Saab, uden at det er tvingende nødvendigt at skulle køre til Trollhättan og afsætte hel week-enden på det.
Det vil blive et træf på Sjællandssiden af broen
Vi skal nok holde orienteret om hvornår og hvordan , men indtil videre er planen Lørdag d. 14-01-2012 kl 12:00, samtidig med at træffene andre steder løber af stablen
Mvh
For Those About To Rock..We Salute You..
Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Vels
- SAAB-MANIAC
På sjællandssiden midt i januar. 3 timer i bil (hvis man er heldig), 8 liter sprinkler og lænset for bompenge på broen kan man sikkert godt orke at fryse en halv times tid med nogle andre for så at gentage det første....
Blot som forslag.. hvad med at koordinere det så man i stedet holder sin stille mindestund ( for andet kan vi ikke pt. ) sammen med forhandlerne og så evt. vælger største forhandler på Sjælland og Jylland. Så er der da lidt varme, måske en rest sprit ny Saab at kigge på og pressen vil elske sørgende entusiaster og begrædende forhandlere, som måske oven i købet vil benytte lejligheden til at sætte lidt discount på udvalgte artikler.
Blot som et forslag, da jeg alt for godt kender den danske trafik på tværs af landet på den årstid, samt ikke mindst mange er lænset efter jul & nytår. Måske flere ville komme ud af busken hvis man delte sig..
Blot som forslag.. hvad med at koordinere det så man i stedet holder sin stille mindestund ( for andet kan vi ikke pt. ) sammen med forhandlerne og så evt. vælger største forhandler på Sjælland og Jylland. Så er der da lidt varme, måske en rest sprit ny Saab at kigge på og pressen vil elske sørgende entusiaster og begrædende forhandlere, som måske oven i købet vil benytte lejligheden til at sætte lidt discount på udvalgte artikler.
Blot som et forslag, da jeg alt for godt kender den danske trafik på tværs af landet på den årstid, samt ikke mindst mange er lænset efter jul & nytår. Måske flere ville komme ud af busken hvis man delte sig..

- khrisdk
- Webmaster
Det er en lusket fornøjelse at Saab altid er i mere eller mindre dyb krise i januar.
Jeg er ikke utilbøjelig til at være enig i at Kbh. er skidt for Jyderne, men det var så også et hurtigt forslag.
2 Week-ender efter foregår tingene i Jylland til træf.
Hvor situationen jo er den samme for Tjøwenhavnerne som den er for Jyderne d. 14.
Hvorfor vi jo så heller ikke dukker op
Det er vist på tide at få gjort noget ved de bropenge. Det er lige ved at være billigere for mig at køre til Thn. end at køre til Jylland
Planen var egentligt at placerer sig indenfor rækkevidde af flest muligt af vores noget mageligt anlagte Medier.
Men alle forslag er mulige.
Det skal så bare nå at organiseres.
Det er en lusket fornøjelse at Saab altid er i mere eller mindre dyb krise i januar.
Jeg er ikke utilbøjelig til at være enig i at Kbh. er skidt for Jyderne, men det var så også et hurtigt forslag.
2 Week-ender efter foregår tingene i Jylland til træf.
Hvor situationen jo er den samme for Tjøwenhavnerne som den er for Jyderne d. 14.
Hvorfor vi jo så heller ikke dukker op
Det er vist på tide at få gjort noget ved de bropenge. Det er lige ved at være billigere for mig at køre til Thn. end at køre til Jylland
Planen var egentligt at placerer sig indenfor rækkevidde af flest muligt af vores noget mageligt anlagte Medier.
Men alle forslag er mulige.
Det skal så bare nå at organiseres.
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- Vels
- SAAB-MANIAC
haha de fleste tjøwenhavnere kommer jo alligevel aldrig uden for den snart afgiftsbelagte cityring... også kaldet storkøbenhavn 
En ting de fleste der har prøvet at arrangere events uden for byen har måttet sande.. tror endda sidste forsøg var et køreteknisk kursus..
Så jow, forstås den med medierne, men vi har da jyllandspeter herovre, samt ikke mindst har jeg set at vejrværterne kan bevæge sig helt ud til udkantsdanmark når vinden blæser. Det er sandeligen nye tider!
Ang. broen er vi desværre ikke som i Norge. Jeg frekventerede på et tidspunkt ofte Trondheim hvor tunnelen fra lufthavnen til byen var bombelagt som broen.. men pludselig var bommene og boderne pist væk. Forbløffet spurgte jeg hvor det nu var blevet af, hvortil jeg mødte undrende blikke. "Tunnelen er jo blevet betalt af anlægget nu, derfor fjernes bommene da der selvfølgelig ikke skal betales vejafgift af en betalt tunnel".
Så kloge er vi ikke i Danmark, nej det er jo en god indtægt så vi fortsætter med at skovle ind og har været så smart at smide betalingsanlægget der hvor der er størst stigning til hver side så vi i miljøets tegn rigtigt kan få lov til at brænde noget benz af når vi skal videre fra 30 zonen eller stilstand ved manuel betaling
Nå, vi venter og ser hvad der sker..
, nu har jeg vist kværuleret min daglige dosis op!
En ting de fleste der har prøvet at arrangere events uden for byen har måttet sande.. tror endda sidste forsøg var et køreteknisk kursus..
Så jow, forstås den med medierne, men vi har da jyllandspeter herovre, samt ikke mindst har jeg set at vejrværterne kan bevæge sig helt ud til udkantsdanmark når vinden blæser. Det er sandeligen nye tider!
Ang. broen er vi desværre ikke som i Norge. Jeg frekventerede på et tidspunkt ofte Trondheim hvor tunnelen fra lufthavnen til byen var bombelagt som broen.. men pludselig var bommene og boderne pist væk. Forbløffet spurgte jeg hvor det nu var blevet af, hvortil jeg mødte undrende blikke. "Tunnelen er jo blevet betalt af anlægget nu, derfor fjernes bommene da der selvfølgelig ikke skal betales vejafgift af en betalt tunnel".
Så kloge er vi ikke i Danmark, nej det er jo en god indtægt så vi fortsætter med at skovle ind og har været så smart at smide betalingsanlægget der hvor der er størst stigning til hver side så vi i miljøets tegn rigtigt kan få lov til at brænde noget benz af når vi skal videre fra 30 zonen eller stilstand ved manuel betaling
Nå, vi venter og ser hvad der sker..

- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Jeg kommer også. Det var super fedt i Trollhattan sidst. Der er stort set kun færgeturen til forskel, om vi midtjyder tager til københavn eller Trollhattan, så det overvejer jeg lige. Det kommer nok mest an på, om der er andre man evt. kan følges med.
Vels, ja nu har de københavnere snart to betalingsringe, broerne + cityringen.
Vels, ja nu har de københavnere snart to betalingsringe, broerne + cityringen.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- khrisdk
- Webmaster
Det var så ikke det der var ideen
Ideen var at dem der IKKE vil til Thn. har et sted at mødes
De fleste svenskere har længere end nogen af os.
Det var så ikke det der var ideen
Ideen var at dem der IKKE vil til Thn. har et sted at mødes
De fleste svenskere har længere end nogen af os.
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
- khrisdk
- Webmaster
Der bliver arrangeret noget.
Hvad det passer de enkelte medlemmer at gøre er op til dem.
Har man andre ønsker end det forslag jeg kommer med, så er det bare at gå i gang selv.
Jeg skal gerne være koordinator hvis nogen har forslag der passer dem bedre
Der bliver arrangeret noget.
Hvad det passer de enkelte medlemmer at gøre er op til dem.
Har man andre ønsker end det forslag jeg kommer med, så er det bare at gå i gang selv.
Jeg skal gerne være koordinator hvis nogen har forslag der passer dem bedre
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349
Den Sure Gamle mand
Christian W
Medlem Nr. 349