Dog blev jeg forelsket da jeg så Dragens Cab på Bilgalleri.dk, med disse "eger"lignende letmetalfælge på, de klæder en Cab rigtigt godt, synes jeg. Det er egerhjul uden at være det. De er heller ikke rigtigt åbne, så de blotter de sårbare skiver for vand og skidt, som moderne "hestevognshjul" er det. Man kan blive fanget i en byge, men jeg kører i øvrigt ikke i bilen i regnvejr, så napper jeg en hårdttags-SAAB.
Nu var der sgu et sæt til salg i Den Blå for 400 spänn og to timers køretur i en skøn 2.1 Og900.
De har siddet på en 9000 og manden som solgte dem, gokkede helt ud over morens bil. Han har selv haft 2 og så 9000'eren og har nu en 9-5 og en Citrolexus Xanthia i garagen. Vi fik en god SAAB-snak og han takkede for handelen, hvorefter jeg måtte bedyre at det var jeg som takkede. Der er 3-4 mm. på dækkene, som skulle give et par somre på Cabben.
De skal have en gang fælgrens og en fransk vask og strygning, så står de som slikkede bolcher.

Der skal tilflyde Nikolaj her fra forumet en varm tak, for at PM'e mig om annoncens eksistens
Cabbens nuværende fælge, som absolut også er i min smag:
[/URL](Man bemærker de tjæreløse hjulhuse, de forbliver sådan..


