Banner cycler

Træf i SKD

Her kan der skrives om div. træf og arrangementer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
Vels
SAAB-MANIAC

Træf i SKD

7. aug 2008, 13:23

Det er ikke nogen hemmelighed at langt de fleste i klubben syntes at træf er sjovt. Paradoksalt nok mener langt de fleste også at der er for lidt af dem.

Jeg har vredet hjernen lidt med hvordan vi få rådet bod på dette, og her er min idé:

Da bestyrrelsen selvfølgelig ikke kan stå for mindst 6 træf årligt rundt om i landet, er der blevet tilbudt økonomisk dækning hvis man som medlem afholder et træf. Dvs. giver de indkøbte rundstykker og kaffe underskud i forhold til fremmødte antal, så dækkes dette af klubben.

Altså er der ikke noget "farligt" i at arrangere et træf - så er det blot et spørgsmål om hvordan man får dem arrangeret.

I en klub som denne roterer alt omkring frivilligt arbejde i alt lige fra regnskab, bestyrrelses arbejde, web arbejde og arrangering af General Forsamling. Det vil sige at som medlem kan man næsten regne ud at man godt kan blive ramt af et par timer frivilligt arbejde for klubben og i bedste klub ånd.

Min idé er inspireret af landsopdelingen man ser på de svenske klubbers hjemmesider. Ment på den måde at vi regionsopdeler vores lille land, og finder ud af om ikke vi kan finde et klubmedlem eller to i en region som står for at afholde et træf årligt.
Det behøver ikke være de samme mennesker hvert år, men regionale træf udvalg tror jeg vil gøre udslaget.

Et træf behøver heller ikke være på hjemme adressen, men kan eksempelvis afholdes på et naturskønt område.
Har man tid til at tage til træf, kan man nok også finde tiden til at arrangere et enkelt af slagsen.

Hvad siger i?

/Vels

Billede
Brugeravatar
Gundestrup
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

7. aug 2008, 14:06

Hej,

Det synes jeg absolut ikke er nogen ringe idé. Jeg vil dog anbefale at regionerne også informere/snakker sammen i planlægningsfaserne så vi ikke lige pludseligt har træf i de forskellige regioner samme dag/weekend. Der er jo trods alt en del folk der gerne tilbringer en del tid på de danske veje for at komme til træf her og der.

Selv forsøger jeg at gøre det til en tradition med et Langfredags træf på egen adresse og synes selv det er gået okay de to år det indtil videre er blevet til. De to gange har jeg selvfølgelig høstet lidt erfaring og giver gerne denne erfaring videre hvis folk skulle have spørgsmål mht afholdelse af træf. Ligeledes er jeg sikker på at Speedy er rede til at svare på spørgsmål.

Mvh

Ken Gundestrup
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R

Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

7. aug 2008, 14:14

God ide :-)
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Brugeravatar
khrisdk
Webmaster

7. aug 2008, 14:15

God ide
Jeps...enig
For Those About To Rock..We Salute You..

Bilen på The Saab Register
Den Sure Gamle mand

Christian W
Medlem Nr. 349
Brugeravatar
Speedy
CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!
Kontakt:

7. aug 2008, 15:04

Hej Vels, bestyrelse og medlemmer i SKD.

Ideen er rigtig rigtig sund og håber at folk har tid og lyst til at åbne deres indkørsler og garager for et besøg af en flok entusiaster engang imellem. Denne tanke om at involvere medlemmer til at lave træf afledte netop min kommentar til afstemningen om hvad der savnes på SKD samt er netop tanken bag saabster træffene, som jeg laver i Roskilde. Man må yde for at nyde. Hvis folk savner træf og gerne vil ud og vise bil frem noget oftere, så engager Jer og vær med til at lave noget til glæde for andre.

Jeg har set en del aktivitet i VW regi (især med folk fra VWnettet) og der er rigtig mange, som laver lokale træf, mødedage og "kom og kør en tur" dage sammen med de andre i klubben.

Et træf behøver jo ikke være en stort opslået arrangement med forplejning, store indkøb osv. Youngtimer træffene i roskilde kører idag uden forberedelse og uden administration med stor succes HVER torsdag. Så man kan jo bare invitere til køredag i sin landsdel og så køre ud til et smukt sted og spise en stor iskage....

Så min opfordring herfra, kom igang og vær lidt friske til at invitere... 8)

Og ligesom Gundestrup står jeg gerne til rådighed med hjælp, ideer eller hvad der nu måtte være brug for.

Nu vil jeg f.eks. sætte mig ned og finde en dato for næste saabster træf i Roskilde.

/A
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Brugeravatar
Gundestrup
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

8. aug 2008, 09:32

Har du ikke engang fastlagt datoen endnu Speedy :lol: :lol: :lol: Det har jeg da allerede gjort de næste mange år ud i fremtiden :wink: :wink: :wink:
MB E220 CDi mit 186HK und 400Nm
Kawasaki ZX9R

Tidligere:
9K 2.3i
9K 2.3T CSE
NG900 2.0T SE
Brugeravatar
Muncken
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

8. aug 2008, 10:32

Hej Alle.

Så melder jeg mig som regionsformand for Ulstrup egnen... Hehe

Mvh Muncken
Medlemsnr.: 332

Biler min bankmand siger jeg må nøjes med:
900 SPG - Den hvide
9-5 Aero

Hvid er sku også okay...
Brugeravatar
Speedy
Kontakt:

8. aug 2008, 11:46

Gundestrup skrev:Har du ikke engang fastlagt datoen endnu Speedy :lol: :lol: :lol: Det har jeg da allerede gjort de næste mange år ud i fremtiden :wink: :wink: :wink:
Ikke helt....jeg skal jo have Roskilde kommune OG teknisk forvaltning med på ideen og de skal booke torvet.... det kan være et stykke koordinering :wink: Mere nyt senere....
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk

Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk

Tilbage til "Træf Forum"