Banner cycler

OG-CAB manual DK eller ENG PDF ønskes...

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
viking
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Indlæg: 13193
Tilmeldt: 2. mar 2005, 14:58

OG-CAB manual DK eller ENG PDF ønskes...

1. aug 2008, 10:14

Vi er mange der har "udlandske" OG900 cab biler.
Fint med det. MEN manualen på min er på italiensk !!!!!! Bella donna det er ikke nemt!!

I OG900Cab manualen (den der følger med bilen) er der nogle gule side der er specielt stilet på cab. modellen.

Er der nogle af jer der evt. har et PDF kopi af CAB sektionen, eller kan skanne det ind.?
Så vi "udlændinge" kan være med på en kikker.....

En UK / USA er også fin.

Men ital / tysk / fransk / japansk mv er ikke så spas....


Brugeravatar
Kanstrup
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 7. jun 2008, 17:26

3. aug 2008, 19:33

Jeg har vist det du søger Viking. Du får lige en PM. :)

Hvis der er den store værkstedsmanual for OG Cab, du er ude efter, så ved jeg, at Ole Bendtsen har den.
Medlem 556
9-3 Viggen Cab 2000 MCY
Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1650
Tilmeldt: 28. sep 2004, 00:29

3. aug 2008, 19:50

Nu vi er ved manualer og den slags... Jeg mangler rigtig meget noget information om fartpiloten på en og900Cab fra 1992... 1992 og 1993 modelerne har en anden elektrisk udformning end de tidligere og der er bare ikke noget af finde på nettet om disse årgange...

Hjælp!!! :-)
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
westphal
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 589
Tilmeldt: 18. jan 2004, 13:36

OG- CAB manual

3. aug 2008, 19:54

Jeg har en ´´SAAB 900 16 Valve Official Service Manual dækkende fra 1985 til 1992 ´´udgivet af Robert Bentley, og den har været til uvurderlig hjælp. Den er på 860 sider, og omhandler også 900 CAB beskrivelser og diagrammer. Bogen er svær at kopiere; men har du nogle specifikke spørgsmål, så kan jeg måske hjælpe dig. Jeg har haft nogle fejl på min 87´er CAB, og ved hjælp af omtalte bog har jeg selv løst problemerne, og jeg er ikke mekaniker; men jeg kan læse og forstå engelsk.
Venlig hilsen.
Kurt. :D
Brugeravatar
Kanstrup
ULTRA SAAB FREAK
Indlæg: 200
Tilmeldt: 7. jun 2008, 17:26

3. aug 2008, 19:54

Karsten, prøv at høre om OB har noget i den store bog.
Medlem 556
9-3 Viggen Cab 2000 MCY
Brugeravatar
Edwins
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!
Kontakt:
Indlæg: 12248
Tilmeldt: 19. aug 2005, 08:27

3. aug 2008, 20:26

Skulle selv til at skrive at Bentleys Bibel da dækker emnet fint?

Billede

Husk altid, når man skruer bil, og det ikke er rutineting man skruer på:

RTFM, Read The F*cking Manual

Billede
En rigtig bil har langsliggende motor.

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Med lem nr. 262
Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1650
Tilmeldt: 28. sep 2004, 00:29

3. aug 2008, 21:07

Jeg skriver til OB.. Ligger han generelt inde med guldet på dette område?

Edwins: ja ja... Jeg har 8v udgaven men endnu ikke 16v udgaven... suk...
Forresten Edwins.. Gider du se om den nævner noget specifikt om fartpiloten i '92-'93 årgangene.
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Brugeravatar
9000cset
EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 464
Tilmeldt: 13. jan 2004, 20:41

3. aug 2008, 21:44

http://townsendimports.com/Web/electric ... ontrol.htm

Tjek ovenstående linkl fra www.townsendimports.com for info på cruise control på nyere og900 og 9000.
mvh
Anders
Min Saab-historie :Saab 900i 8v'86, Saab 9000i 2.0´86, Saab 900 T8 155´88,Saab 9000 2.3 T 200´94
Nu : Saab 900 T16 Cabrio ´90
Medlem nr. 419.
Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1650
Tilmeldt: 28. sep 2004, 00:29

3. aug 2008, 21:52

Hej Anders.

Jeg har trawlet rundt på Townsend, men har har ikke info om '92-'93 modellerne selv om det står i overskriften. Ben beskrivelserne på ECU'en passer overhovedet ikke. Jeg har en nyere ECU... :-(

Må jeg foreslå at mit fartpilot problem holdes her over: http://www.saabklubdanmark.dk/index.php ... 664#118664 ??
Jeg har allerede stjålet den tråd fra Viking og ville også ødelægge denne tråd for ham :-)
Senest rettet af khs 3. aug 2008, 21:59, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1650
Tilmeldt: 28. sep 2004, 00:29

3. aug 2008, 21:54

Forresten Viking::: Du startede jo tråden med at ville have en Cab manual... Jeg har en fra 1992 jeg gerne vil lave om til pdf... Er 1992 OK?? Er det noget præcerende du vil vide så sig til og jeg slår det op eller du kan komme og låne manualen. Jeg når ikke at scanne de nærmeste dage.. :-)
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222

Tilbage til "Cabriolet Forum"