Til ejere af ældre biler, kunne nedenstående link måske være interessant:
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?Pag ... lateID=371
Kort fortalt kan der være mange penge at spare ved at tage til Polen, især ved større opgaver (op imod 4/5 besparrelse sammenlignet med DK priser). Jeg overvjer det serøst med min gamle og rustne men alligevel dejlige 900 Turbo... - den er for dejlig til at lade ruste op, men jeg har ikke tid / fingersnilde til at renovere den selv. Læs evt. selv artklen...
God Jul allesammen.
Mvh.
Jesper Jacobsen
Polske autoværksteder
Redaktør: Bestyrelsen
- per
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Interessant læsning. Det er ganske sikkert, at den trafik vil tage til, ved dyre, seriøse reparationer, og mon ikke allerede Tyskere bl.a. har opdaget den fidus. Vi er blot lidt længere væk her i DK
Der findes lige så gode håndværkere i Polen, som i DK, --- og i øvrigt Sverige,---- det er ganske vist.
Glæden varer en stund, - en del år, indtil lønniveauet og levestandarden er hævet i det gl. øst Europa - bl.a. Polen. -- Og det går stærkt, skulle jeg hilse og sige!
God jul og godt nytår
Per
Interessant læsning. Det er ganske sikkert, at den trafik vil tage til, ved dyre, seriøse reparationer, og mon ikke allerede Tyskere bl.a. har opdaget den fidus. Vi er blot lidt længere væk her i DK
Der findes lige så gode håndværkere i Polen, som i DK, --- og i øvrigt Sverige,---- det er ganske vist.
Glæden varer en stund, - en del år, indtil lønniveauet og levestandarden er hævet i det gl. øst Europa - bl.a. Polen. -- Og det går stærkt, skulle jeg hilse og sige!
God jul og godt nytår
Per
#101 - En to tur bo -----
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
- krfogh
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Til rustarbejde er det da klart interessant!! Så kan polakkerne lave det vi ikke selv gider;-)
Men hvis det er motor/gearkasse eller andet der 'lammer' bilen kan transporten jo nok ikke betale sig...
Kristoffer
Men hvis det er motor/gearkasse eller andet der 'lammer' bilen kan transporten jo nok ikke betale sig...
Kristoffer
Kristoffer
Har 01-2014 indkøbt en Imola-rød '97 9000 Aero! Den skal kildes under maven til den spinder som en kattemis
21-02-14 Bilen er nu synet og jeg påbegynder en omfattende klargøring.
Knirker't så virker't
Har 01-2014 indkøbt en Imola-rød '97 9000 Aero! Den skal kildes under maven til den spinder som en kattemis
21-02-14 Bilen er nu synet og jeg påbegynder en omfattende klargøring.
Knirker't så virker't
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Det skulle da lige være, hvis man bare gerne ville have den renoveret, men ikke selv have lyst/tid til det... Smid den derned søndag med en kammerat, det bliver godt nok 2 ture for den ene bil og 1 for den anden (man skal jo også hjem igen
), så der er noget af besparelsen jo nok væk... Men med med det arbejde han har fået udført, syntes jeg vitterligt det er en fantastisk pris han har fået. Det tog naturligvis en frygteligt masse tid, men kan man undvære bilen, så er det da det værd!
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Jeg syntes også det er en fi idé, men jeg ville ikke have nerver til at lade min bil stå dernede helt alene
Den lille bitte bil 
Hvis jeg skulle vælge en tur til polen, så skulle det også være hvis jeg havde en masse rust, men det er der ikke PT, men det kommer nok engang, især med alt det satans salt "siger han og går ud og speder salt i sin indkørsel + fortorv"
Hvis jeg skulle sætte min bil der ned, så vil jeg nok stå ved siden af bilen HELE tiden
Hvis jeg skulle vælge en tur til polen, så skulle det også være hvis jeg havde en masse rust, men det er der ikke PT, men det kommer nok engang, især med alt det satans salt "siger han og går ud og speder salt i sin indkørsel + fortorv"
Hvis jeg skulle sætte min bil der ned, så vil jeg nok stå ved siden af bilen HELE tiden
MVH Lars Kristensen
- Syntax
- SUPER SAAB FREAK
Jeg har også hørt en frygtelig historie om en der fik sin bil lavet dernede. Den var flot da han fik den tilbage, men da han så kom til syn sagde synsmanden : "der er noget galt her!" og så slog han hul i siden af bilen... Det viste sig at de havde lappet rusthullet med papir (!) og bare malet det over så det så pænt ud..
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Hehe, det kan man sgu kalde en skræk-historie... Og føj hvor ville jeg være ked af det... Men netop der skal man jo nok tage en dansk-talende polak med på råd, så han finder et værksted der har renommet i orden!
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8