Banner cycler

Cab... Ultimativ feriebil.

Her kan cabriolet ejere udveksle erfarringer.

Redaktør: Bestyrelsen

Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1650
Tilmeldt: 28. sep 2004, 00:29

Cab... Ultimativ feriebil.

27. jul 2008, 23:45

Inspireret af Vikings opfordringer til at købe Cab denne sommer, bringer jeg lige nogle billeder af en ogCab på sommerferie :-)

Der er også lige plads til barnevogns stellet uden på cyklerne, men så er smertegrænsen nået. Vi får set mange glade ansigter på vores køreture. De modkørende peger og griner en del af optoget :-)


Billede

Billede

Billede

Billede


Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222
denelias
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg: 1382
Tilmeldt: 1. jan 2005, 21:31

Cab... Ultimativ feriebil.

27. jul 2008, 23:54

Karsten
Det er at rejse med STIL!
Dælme iorden... Jeg vill også eje en cab en dag
Mvh deneliasen
Brugeravatar
Deja-wuzzz
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1659
Tilmeldt: 12. aug 2007, 18:39

Cab... Ultimativ feriebil.

28. jul 2008, 00:01

Det er en rigtig velholdt Cab du har dig der Karsten.
Jow bilen er da pakket ,mumien på bagsædet er vældig sej.
... løber hunden så bare frit ved siden af bilen under turen :wink:
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
Brugeravatar
khs
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg: 1650
Tilmeldt: 28. sep 2004, 00:29

Cab... Ultimativ feriebil.

28. jul 2008, 00:08

Hunden er da med indendørs. Nogle gange rullet sammen foran babysædet (for sikkerhedens skyld) og nogle gange med bagbenene på gulvet ved bagsædet og overkroppen på skødet bagi. Det er lidt trangt... Det er bare dejligt og ja... Vi kan lide den åbne stil :-) Mumificeringen er fordi det er tæt på solnedgang og der er forbud mod at køre med tag på.

Velholdt?? Tja.. billeder kan jo snyde har vi hørt, men den får da hvad den skal bruge af plade og maling. Det er jo en vinterbil og har altid været det. Det koster lidt ekstra på vedligeholdelsen...
Venlig hilsen,
Karsten
SKD medlem 222

Tilbage til "Cabriolet Forum"