28. jul 2008, 00:08
Hunden er da med indendørs. Nogle gange rullet sammen foran babysædet (for sikkerhedens skyld) og nogle gange med bagbenene på gulvet ved bagsædet og overkroppen på skødet bagi. Det er lidt trangt... Det er bare dejligt og ja... Vi kan lide den åbne stil

Mumificeringen er fordi det er tæt på solnedgang og der er forbud mod at køre med tag på.
Velholdt?? Tja.. billeder kan jo snyde har vi hørt, men den får da hvad den skal bruge af plade og maling. Det er jo en vinterbil og har altid været det. Det koster lidt ekstra på vedligeholdelsen...