Jeg har lovet at poste lidt om Ole's hysterisk velholdte og helt igennem unikke Cab.
Ole laver et galleri senere, men her er en teaser og lidt tekst fra Ole :
Mit allerstørste ønske i bilmæssigt sammenhæng, har jeg fået opfyldt her i for-sommeren 2008,
jeg føler mig meget heldig.
Købet af en super velholdt rød 900 Aero Cab, med alt i udstyr blev en realitet.
Bilen er fra ny solgt fra Saab i Göteborg den 23 - 7 - 1990. og har indtil nu kørt godt 80.000 kilometer.
Jeg har købt bilen privat i Sverige og er ejer nummer 4. i rækken. De danske nummerplader blev monteret
den 18. juni.
Min største opgave omkring bilen er kort fortalt, at fastholde den ekstreme vedligeholdelse som de tidligere
ejere har formået at tilføre den.
Ole Bendtsen.












