31. jul 2008, 16:57
Ja selvfølgelig konverterer jeg den da. Den oprindelige plan med vores download/guides var at de skulle være i PDF format også dels for at holde størrelsen nede.
PS: De nørder der bruger linux kan sgu selv regne den ud i stedet for at hyle, blot fordi de kan

Symbian OS, tjaa der er ikke gjort noget særligt for at tilpasse siden til telefon eller lignende, so why bother. Og igen, dem der er snilde nok til at bruge den teknologi kan nok også finde et plugin.
Når alt er sagt, ja så kommer der selvfølgelig i PDF.
Edwins, nej selv nogle tåber frygter ikke haven. PDF er skabt netop til web og til multiplatform. Har man problemer med PDF er det nok nærmere skaberen af dokumentet der ikke har opført sig ordentligt eller også har man et teknisk problem med sin computer ( alder indbefattet - jeg formoder din er en Oric Atmos fra 1983 ? )