nu begynder den store opsamlings-runde.
Det betyder at der i hovedmenu'en er kommet endnu et punkt "Registrer dig", som giver mulighed for at man kan få flettet sit SKD brugernavn sammen med sit reelle medlemskab af klubben.
Hvorfor nu det?
Jo, fordi dem der bidrager til klubben og er med til at betale for webben da selvfølgelig også skal have lidt ud af det.
I første omgang regner jeg med at lukke af så download sektionen kun bliver for betalende medlemmer - herunder vil vi også arbejde på at have 9'eren i elektronisk udgave. Andre tiltag bliver medlemsmenuen hvorunder forskelligt vil komme der kun vedrører medlemmer. Sidst men ikke mindst vil vi, når det er muligt, give mulighed for at betalende medlemmer kan have sit eget galleri her på siden - dette er dog en løsning der kræver noget arbejde endnu.
Hvis man gider skrive sin email ind i formularen, så skal jeg nok sende et "ok" tilbage når du har fået tildelt de nye rettigheder. Skriver du ikke email adresse i, ja så må du jo bare vente og se hvornår der er adgang
/Vels



