29. nov 2004, 22:33
Jeps, men problemet er tid og værktøj

Jeg har et sæt fine dæk på 900 classic fælge, et sæt fælge der skulle passe min bil, minus møtrikker.
Så der skal flyttes dæk over på de nye fælge før jeg kommer langt. Og AGL er de eneste jeg har fundet som kan nå at lave det. Jeg fandt en anden som kunne klare det Lørdag, men jeg tør dårligt løbe an på at det hele spiller så - skulle sikkert passe at han ikke har nogle møtrikker der passer.
Kan det tænkes at der er skiftet bolte på den (Kan man det, eller sidder de fastmonteret?), eller er det blot et spørgsmål om at finde et sæt standard møtrikker?
Kunne forestille mig at en lejebil til Holland og retur ville koste en del, og vile stadig foretrække min egen
Nå tror jeg prøver at finde en Saab forhandler på Sjælland der har et sæt standard møtrikker på lager, som jeg kan hente i morgen. Så må man bare håbe på det bedste.
Mht. Agl - har egentlig ikke dårlige erfaringer med dem - brugte dem rent faktisk for nogle år siden, men havde helt glemt deres eksistens. Det er da i det mindste rart at man kan få skiftet når ellers man har tingene klar selv.
Mvh. Thomas
Aktuelt:
SAAB 9-3 SC 1.8t hirsch, my 2007
Tidligere biler:
SAAB 900 SET, NG 1995
SAAB 900i, 1987
SAAB 900GLi, 1984
SAAB 99L, 1978