er der nogen som kan fortælle mig hvor meget dybere en fælg må være på en saab v4 fra 76?
jeg syntes jeg kan huske den stort set ikke må være dybere end de ca 105mm som den er i forvejen
saab v4 Større indpresningsdybde?
Redaktør: Bestyrelsen
- g-maretti
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kim, tænker du i forhold til om fælgen kan være der?
Jeg ved en del sporter kører med 4 huls Silver spoke fælge fra 99 & 900, som er en bredere fælg end standard fælgen.
Min far arbejder p.t. på at lave adaptere, således vi (min bror & jeg, 1963 Saab 96 & 1966 saab 96) kan konvertere fra alm. 5 huls fælge til 4-huls.
Jeg ved en del sporter kører med 4 huls Silver spoke fælge fra 99 & 900, som er en bredere fælg end standard fælgen.
Min far arbejder p.t. på at lave adaptere, således vi (min bror & jeg, 1963 Saab 96 & 1966 saab 96) kan konvertere fra alm. 5 huls fælge til 4-huls.
- kim96v4
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
g-maretti, jeg ved godt der er 96ér der kører med 4 hulsfælge. det jeg vil vide er hvor meget længere ind fælgen må komme i forhold til original fælgen. dvs hvis man lægger et hjul ned med indersiden op af og lægger en pild på tværs og måler ned til hvor narvet/tromlen ligger an der har de originale fælge at mål på ca 105 mm men må det mål være større?
jeg syntes at kunne huske de skraber på når man drejer hvis det mål bliver meget større
jeg har 4 4 huls 16" alufælge fra en opel astra så jeg er er også ved at få laver spacers/adaptere de fælge har bare et mål på 145 mm derfor spørgsmålet
jeg syntes at kunne huske de skraber på når man drejer hvis det mål bliver meget større
jeg har 4 4 huls 16" alufælge fra en opel astra så jeg er er også ved at få laver spacers/adaptere de fælge har bare et mål på 145 mm derfor spørgsmålet
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
project v4 turbo på vej SOLGT
9K cse 2,0 T
- Edwins
- 100% ABSOLUT SAAB WACKO FOR LIFE !!!

- Kontakt:
Havde en ven som satte 185'ere på sin 96. Forhjulene kyssede skærmkasserne ved fuld udstyring, og baghjulene skulle narres ind på plads med skohorn. 
En rigtig bil har langsliggende motor.
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)
Med lem nr. 262