18. sep 2007, 15:12
Tak for de fine ord
Vores sorte smukhed har været splittet ad fra låseblikket og frem. Der var en del orm i den efter otte års vinterkørsel i Danmark.
Jeg vil lige sige at det ikke var mig der kørte i den alle de år i slud og sne. Jeg købte den sidste år, men nappede da lige en vinter i den og den skal også køre til vinter. For yderligere at skære i puritanernes hjerter, har den også trækkrog. Det er en brugsbil

Ham jeg købte den af havde kun kalechebiler i husstanden. En BMW fra engang i 90'erne. En Mercedes 280 et eller andet, lille kultbil og så Saab'en der skulle udfases til fordel for en WV EOS. Mercedesen var ikke til vinterbrug, men I denne familie kørte man altså åben bil hele året, med barnevogne og alt det der... Den holdning har jeg taget til mig og cabrioleten var da et naturligt valg da vi skulle på ski i Norge i vinter. Barnevogn på cykelstativet bagpå og en del af tøjet i små poser og op i hullet bag bagsæderne der hvor kalechen ligger når den er slået ned.
Fortsættes i ny post, da det er #¤%&/ svært at få SKD til at tage "lange" indlæg..