Så vidt jeg kunne tælle, så blev det til 14 SAAB'er ved træffet på Langelinie i går, heraf 7 cab'er og 2, der måtte nøjes med soltag...
At "Dragen" har mange talenter og kontakter er vist alle bekendt, men at kontaktnettet også rækker til at skaffe 2 timers tørvejr og strålende sol... Det var li'godt en overraskelse...
Nu må han vel lige hjem til 'puteren før hans mere proffe billeder kan komme på nettet, så ind til da må I nøjes med mine - fra et noget mindre prangende lommekamera.
Her ses først dragecab'en med ejermanden til venstre:

Det var jo Edwins og Dragen, der skulle finde en dato der ku' passe.
Her ses vore to flittige bidragsydere til underholdningen på klubsiderne.

Og et par billeder af netops Edwins, som nok skal underholde skattemyndighederne en rum tid endnu:

I baggrunden den drønflotte Viggen med ejermanden i forgrunden.

Lad os se nærmere på dette vidunder fra Værløse. De beundrende blikke er forståelige...

og det flotte 2-farvede læderinteriør:

Snakken gik lystigt:

Herunder Birchs model soltag og lige snuden af min ydmyge "Sølvpil."
Underlig nok, så dukker der meget få 9K'ere op til træf. Næsten halvdelen af klubsidens brugere kører ellers 9K...

Der var vist nogle helt nye klude med på langelinie:

Her må man nøjes med at vide, at kluden er ny...

OG så dukkede den inviterede røde Cab fra Bilbasen op...
Nej hvor ER DEN PÆN!

Fra flere vinkler endda. Billederne snyder ikke. Den er virkelig i nydelig stand!

Nu var det jo ikke noget lukket arrangement, så andre cab'er var da også velkomne:

Men køn er den nu ikke... Så hellere en SAABcab..
Nu vi var ved Langelinie, så kommer her et par billeder af 2 "husbåde" der lå og skvulpede i vandkanten...

På gensyn i Roskilde til september...
Mvh
Marcel