http://www.signalenab.se/fynd/visa-artikel.asp
Hejsa er der nogen der kan bruge en Aero forkofanger til en 9KCC
De koster kun 250svkr plus 375svkr i porto.
Ja,vi har flera fram.
Tyvärr inga bak.
Vi skickar till Danmark,frakt 375 sek
Det er hvad de skrev til mig da jeg spurgte dem om de havde flere og om de sendte til dk.
Jeg tænkte på at vi kunne bestille sammen efter deres lager sider har de 4 eller 5 på lager..
Er der nogen der er hooked??
9000CC AERO forkofanger er der nogen der skal bruge 1?
Redaktør: Bestyrelsen
- K.Hansen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Nej det er det ikke model år 1990 får den lidt skrå front fra CD modelen på og kofanger er ikke den samme.Riska skrev:Ja det vil jeg mene da det er de samme der sider på alle CCer er det ikke?
Hilsen Kenneth
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
9-5 2,0T 1999
"9-3 Aero 2002 Salomon Line" RIP
9-3 2,0t SC 2009
- Riska
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jeg har snakket med Signal.ab og det bliver ikke meget billigere at bestille flere måske 350sek i porto det er fordi de fylder så meget..
Jeg skal have en kofanger er der andre??? jeg regner med at bestille i næste uge en gang.. så skynd jer hvis i vil have en med altså hvis i bor i midt jylland et sted da det nok ikke kan betale sig at sende den fra mig til jer hvis i bor på sjælland..
Jeg skal have en kofanger er der andre??? jeg regner med at bestille i næste uge en gang.. så skynd jer hvis i vil have en med altså hvis i bor i midt jylland et sted da det nok ikke kan betale sig at sende den fra mig til jer hvis i bor på sjælland..
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Kommer nok til at bide mit svar i mig igen, da Hans skam har ret
Iflg. EPC´en har de gud-hjælpe-mig samme part.no, uanset om det er CC el. CD, og uanset om der er tale om de gamle fra før ´91 eller ej.....
/Henrik
Kommer nok til at bide mit svar i mig igen, da Hans skam har ret
Iflg. EPC´en har de gud-hjælpe-mig samme part.no, uanset om det er CC el. CD, og uanset om der er tale om de gamle fra før ´91 eller ej.....
/Henrik
- PoulDue
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Fint så er det jo lige meget om det er til den ene eller den anden model da jeg alligevel skal skifte lygter så er det bare prisen på blink og gitter. men jeg har overvejet at få brian gitter på, så jeg skal bare have fat i noget strækmetal.
Mvh Poul Martin Due
Klubmedlemnr: 257 håndbremsebruger
9000 CS 2,3 turbo 92, 3" udstødning.
Klubmedlemnr: 257 håndbremsebruger
9000 CS 2,3 turbo 92, 3" udstødning.