Hej allesammen
Jeg købte noget bremsevæske i dag. Der står på det at det er mineralsk og beregnet til bremsesystemer der er malet grønne. Det hedder lhm+ og er fra Bendix. Er det Ok at hælde på saab`en?
Mvh
Bjarne
Bremsevæske
Redaktør: Bestyrelsen
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt:
- saabbat
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Der er altså 150 km til Nørresundby - og så er det på den forkerte side af fjorden. Har hørt noget om at lovløsheden breder sig i vensyssel.
Nu jeg lige har fat i dig. En svag knurren fra benzinpumpen som er kommet til - det betyder forhåbentlig ikke noget. Jeg var lige inde på saabpart og så at en ny pumpe koster over 2000 kr.
Bjarne
Der er altså 150 km til Nørresundby - og så er det på den forkerte side af fjorden. Har hørt noget om at lovløsheden breder sig i vensyssel.
Nu jeg lige har fat i dig. En svag knurren fra benzinpumpen som er kommet til - det betyder forhåbentlig ikke noget. Jeg var lige inde på saabpart og så at en ny pumpe koster over 2000 kr.
Bjarne
Bjarne Dalgaa
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
og900,2,1,93,5dørs,rød, venter
og900 16v, 92, 3 dørs, hvid
0g900, 2,1,`92, 3 dørs, hvid
Og900 2,1,`93, 5 dørs. rødlig
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Min benzin pumpe begyndte også at knurre, den skulle skiftes, bare spørg Casper
Har du prøvet speedparts.se Der sidder nok en bosch, jeg tror ikke der sidder en walbro, ligesom Caspers og min. Jeg er sikker på den kan fåes meget billigere! Jeg skal nok lige undersøge det!
Min benzin pumpe begyndte også at knurre, den skulle skiftes, bare spørg Casper
MVH Lars Kristensen
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Casper fik vist en pris på omkring 12-1300 kroner for en bosch-pumpe (hvilket han ikke kunne bruge), den han skulle have var billigere...
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/