Se meget mere om festivallen samt det nyligt opdaterede program for dagene på www.saabfestival.se
Tanken med denne tråd er at vi samler en række tilkendegivelser fra folk fra SKD, så vi får et overblik mht. antal personer. Når vi om noget tid så finder ud af omfanget vil jeg godt påtage mig at ringe til campingpladsen og høre dem om de evner at reservere noget plads på stedet til SKD medlemmer. Så har vi en bedre chance for at blive placeret nogenlunde samlet.
Derfor, ønsker du at deltage i årets saabfestival i selskab med andre SKD medlemmer, så smider du et svar i denne tråd. Du skal angive:
- ankomst/afgangstidspunkt
- antal personer
- Telt eller campingvogn
Dette er kun for at kunne sige til campingpladsen hvor "meget" plads vi regner med minimum at bruge.
Efter råd fra flere samt Jakob Jensens hentydning til en god campingplads ar jeg tænkt mig at snakke med Hjulkvarnlund camping om plads.
Det skal dog nævnes at jeg IKKE booker plads men kun beder campingpladsen om at vi får et område til SKD. Bookning osv. skal man således selv sørge for.
HVIS det skal virke at lave sådan en "tilmeldings"tråd bør vi prøve at undlade at bruge den til diskussion...bare en venlig henstilling
Mvh. Anders