Så er jeg ved at have et modificeret garage-træf klart. Desværre er jeg ikke indehaver af en garage men kun en carport derfor "modificeret garage-træf"
Træffet løber af stablen fredag den 6. april
Med lidt held bliver træffet besøgt at Team Krogslund (www.dragster.dk).
Jeg forestiller mig programmet være som følgende:
Kl. 9-10 mødes vi til en kop-tår-kaffe eller the og et rundstykke.
Omkring Kl. 12/13-stykker danner vi en bil-slange i landskabet på en mindre tur (Kryds fingre for godt vejr).
Efter endt tur rundt i landskabet er jeg villig til at starte op i grillen så vi kan få en bid frokost - Så tag et par hånd-øre med så sørger jeg for mad & drikke
Efterfølgende er der frit slag indtil folk ikke gider mere og vender snuden hjemad.
Tilmelding senest 1. April til undertegnede pr. PM eller på telefon 40 86 10 02.
Med venlig hilsen
Ken Gundestrup
Deltagerliste:
1. Mindblower - 2 mand
2. Speedy
3. Jan
4. Casper Fischer
5. Smedegaard
6. WSA
7. Jensen
8. Casper Ankersen
9. ih514 + lillemor & lille Futte
10. PoulDue
11. 900LTT
12. Jakob Jensen
13. Leif Davidsen + 1
14. Saab-Daniel
15. Søren-Bukdal-Pedersen
16. db-snedkeren
Nu-er-jeg-næsten-helt-sikker-på-at-jeg-kommer"-listen:
OBS OBS OBS
Jeg må desværre meddele de Herrer at bryggeri besøget ikke bliver aktuelt da jeg ikke har haft held til at forhandle en anstændig aftale i hus med de bryggerier jeg havde i kikkerten. Jeg har dog kunne forhandle mig frem til en ordenlig pris på nogle af deres produkter som der vil være mulighed for at smage til træffet - Men bryggeri besøg blev det altså ikke til denne gang - SORRY GUYS....Jeg er dog sikker på at vi nok skal få en hyggelig dag alligevel.