6. aug 2007, 00:39
Hej folkens
Så er Nordcap besejret og vi er på vej sydpå igen. Lige i skrivende stund er vi i Piteå i det nordligste Sverige. Vi kørte fra Nordcap i forgårs og nakkede 750 km ned til lige syd for polarcirklen i et hug....så er man godt nok øm bag'i
Idag og imorgen er vi i Piteå, derefter går turen af de lange lige skovveje ned igennem sverige til Mora og videre til afslutning i Trollhättan

Lørdag går det hjem mod Kbh.
Her et par stemningsshots fra turen:
Et udsigtsbillede ved aftentid over Nordcap og selve "hornet". 3 dage før var det den første dag, hvor solen nåede ned og berøre havet:
Her står jeg så i midnatssolen på Nordcap, solen er netop nede ved vandet i horisonten og klokken er rundt 00:00:
Midnat over Nordcap d. 3.8.2007:
Alle nåede toppen iår men stort set ingen af den samme rute men de fleste ud og hjem med samme formål at se toppen, landene, naturen og alt omkring os samt møde andre ligesindede... derudover fik deltagerne iår chancen for at være med til et saab bryllup, hvilket jeg personligt synes var en stor oplevelse at være med til. Og brud og brudgom så ud til at have en fantastisk dag, hvilket jo er en ting, man kun kan tænke "yes" til

Og her de ialt 25 køretøjer, som kørte til Nordcap. Næsten alle modeller af saab er repræsenteret, helt fra saab92 til 9-5. NG900 og Saab9000 mangler men ellers er det sgu et fint felt
Jeg må jo nok indrømme at dem som iår har takket nej til denne tur går glip af en masse....(jajaja og når derimod en masse andet

)