Vi er nogen stykker der er kommet online med en ny side www.youngtimer.dk Siden er tilegnet de klassikere og "næsten klassikere" der kører rundt herhjemme. Formålet med siden er at samle bilejere på tværs af klubber for at lave forskellige ting sammen. Tit er det svært at samle specielt mange biler i klubregi, det bliver væsentligt nemmere hvis vi er lidt flere bilmærker. Youngtimer er ikke en klub, der er intet kontingent. Siden er udelukkende tænkt som en platform til at skabe kontakt bilejere imellem. Siden indeholder galleri med mulighed for at vise sin bil frem og fortælle dens historie. Desuden er der forum, køb & salg, arrangementskalender og en god håndfuld links.
Mvh Jakob Leth
Info@youngtimer.dk
Ejer du en bil fra 1960-1979?
Redaktør: Bestyrelsen
- saabbat
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Til lykke med initiativet med youngtimer.
Jeg tror du har ret i at samle flere bilmærker for at få tilstrækkeligt mange interesserede. Jeg håber, der også bliver plads til et par Saab`er hen ad vejen. Hvorfor skærer i ved 1979? Er det fordi bilerne skal være 25 år gamle? Eller er der andre overvejelser.
Mvh
Bjarne
Til lykke med initiativet med youngtimer.
Jeg tror du har ret i at samle flere bilmærker for at få tilstrækkeligt mange interesserede. Jeg håber, der også bliver plads til et par Saab`er hen ad vejen. Hvorfor skærer i ved 1979? Er det fordi bilerne skal være 25 år gamle? Eller er der andre overvejelser.
Mvh
Bjarne
- Leth
- SAAB FREAK
- Kontakt:
Tak for den positive respons. Vi synes at biler er sjovest når de har en vis alder, derfor kravet om de 25 år. Til næste år medtager vi årgang 1980 og så fremdeles. Kan oplyse at der allerede nu er kommet et par Saab'er i galleriet, men der er plads til mange flere, så kom bare ud af busken! (-:
Mvh Jakob Leth
Tak for den positive respons. Vi synes at biler er sjovest når de har en vis alder, derfor kravet om de 25 år. Til næste år medtager vi årgang 1980 og så fremdeles. Kan oplyse at der allerede nu er kommet et par Saab'er i galleriet, men der er plads til mange flere, så kom bare ud af busken! (-:
Mvh Jakob Leth
- krfogh
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Joo, jeg har da en Ford 20m Xl 2300 S fra 1969 stående;-)
Det kan da være jeg skal kigge ind forbi. Måske hører I fra mig.
Mvh. Kristoffer
Det kan da være jeg skal kigge ind forbi. Måske hører I fra mig.
Mvh. Kristoffer
Kristoffer
Har 01-2014 indkøbt en Imola-rød '97 9000 Aero! Den skal kildes under maven til den spinder som en kattemis
21-02-14 Bilen er nu synet og jeg påbegynder en omfattende klargøring.
Knirker't så virker't
Har 01-2014 indkøbt en Imola-rød '97 9000 Aero! Den skal kildes under maven til den spinder som en kattemis
21-02-14 Bilen er nu synet og jeg påbegynder en omfattende klargøring.
Knirker't så virker't