Banner cycler

monterring af fjernb c-lås i den saab 900 S fra 94

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

Nalle
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:

monterring af fjernb c-lås i den saab 900 S fra 94

19. okt 2004, 02:19

jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan styre c-lås bosten i en saab 900s fra 1994 så man kan montere en fjernb. box som styre c-låsen ..

nillerviborg
SUPER SAAB FREAK

19. okt 2004, 02:25

Snildt... - Mener du kan få et fjernbetjeningskit, som man blot vælger om skal gå høj eller lav, og klipper sig ind i ledningerne til en af dørerne, hvis ellers din bil's central-lås er sådan at den kan låse fra alle døre.
Hvis din bil er bygget så du kun kan låse fra førerdøren er det lidt mere kompliceret, idet du så skal montere en centrallåsaktuator i førerdøren, hvorved du låser førerdøren med fjernbetjningen, og dette låser resten af bilen.
Der er flere muligheder, hvis du bor i nærheden af viborg, så skal jer gerne hjælpe dig med det...

Lars / Viborg
Flaaa li'glaaa hvad du si'r...
- jeg synes morfarbilen er feeee nok...!
Nalle
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:

19. okt 2004, 09:08

man kan godt låse far begge sider .. hvor sidder boksen til stryringen til c- låsen ?? . jeg bor i vojens så det er jo nok lidt langt :D
nillerviborg
SUPER SAAB FREAK

20. okt 2004, 00:26

- Find kablerne der går til aktuatoren i førerdøren, der er fem ledere...

To af disse går til "motoren" der låser og låser op, der bliver vendt om på plus og stel, alt efter om du skal låse eller åbne
En af de resterende er typisk en stel
De sidste to er til at aktivere om du skal låse eller åbne, altså hvis du skal låse op, lægges ledning 1 til stel, hvis du skal låse, lægges ledning to til stel.
Hvis du kan måle lidt, er det en smal sag og gennemskue, ellers skal du nok alliere dig med en der kan

- Jeg mener du kan få et fjernbetjeningskit til 3-4 kroner i spal, det er noget af det bedre
Alternativt kan købes en alarm, de kan typisk osse styre C-lås... - Meen, lidt mere besværligt at montere...

Lars / Viborg
autoanders
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Kontakt:

20. okt 2004, 00:57

Man klipper sig da ikke bare ind på ledninger. Nu er det sådan at over i højre a stolpe sidder relæet der styrer central låsen. Der kan du komme direkte på. www.slettet grundet GDPR.....dk
Nalle
SAAB NET NYBEGYNDER
Kontakt:

20. okt 2004, 00:59

takker mange gange
nillerviborg
SUPER SAAB FREAK

20. okt 2004, 21:44

- slettet grundet GDPR.......:

- Enig, men hvi man ikke ved hvor stumperne sidder, så man jo vælge mellem onderne...
Hvis blot det bagefter bliver loddet og krympeflexet med lim, så kan man klippe i næsten hvadsomhelst...

Lars / Viborg

Tilbage til "Modern Forum"