værkstedsbøvl = generator og skæve skiver
Redaktør: Bestyrelsen
- v4-900
- SAAB NET NYBEGYNDER
værkstedsbøvl = generator og skæve skiver
Hej....vi er et par som kører 96 v4 og 900/8 v-90. 900 'ren har gentagne gange været på værsted med atter skæve bremseskiver på forhjulene. Mekaniker havde smurt navet med kobberfedt...dette så jeg da jeg selv tog affære. Nu ingen problemer efetr nye skiver og ingen fedt mellem nav og skiver...! Det næste er at vi har fået renov. generatoren og nu er den atter stået af...! Denne gang diodebroen...Hvad gør vi ..? Jeg kom så langt sidst til at ...på normal vis afmontere den..men, der var ikke plads til at liste den ud ...Vi vil egentlig gerne have mulighed for at sende bilen (900) på værksted en gang i mellem når der ikke er tid til selv at reparere...MEN...hvor er der et rimeligt og checket værksted i radius af 20 km fra Helsingør..? Hilsen fra Helle & Henrik
- troels
- SAAB-PSYCHO
Jeg har selv brugt slettet grundet GDPR.... som også skriver herinde en gang i mellem. Han bor i ..Slettet grundet GDPR... ved Farum (ved ikke lige om det er tæt nok på for jer)
Se hans hjemmeside for mere information: www.slettet grundet GDPR.....dk
mvh
Troels
Jeg har selv brugt slettet grundet GDPR.... som også skriver herinde en gang i mellem. Han bor i ..Slettet grundet GDPR... ved Farum (ved ikke lige om det er tæt nok på for jer)
Se hans hjemmeside for mere information: www.slettet grundet GDPR.....dk
mvh
Troels
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
er det diode broen der er gået i generatoren er der ikke meget andet at stille op en at sætte en ny/anden generator i da denne ikke rigtigt er til at skifte. generatoren kan godt listes op og så vidt jeg husker er det mest et sprøgsmål om at få den nederste bolt som går ind imod torpedo pladen lirket ud
er det diode broen der er gået i generatoren er der ikke meget andet at stille op en at sætte en ny/anden generator i da denne ikke rigtigt er til at skifte. generatoren kan godt listes op og så vidt jeg husker er det mest et sprøgsmål om at få den nederste bolt som går ind imod torpedo pladen lirket ud
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model