!!!OPDATERING!!!
Jeg mail'ede Claus hos Secretpower, om der var mulighed for at få noget rabat, hvis vi var flere. Det kan vi. Bestiller vi som minimum 5 stk. kan de fåes til 550,- pr. stk. INKL. porto, til min dør. Så kan vi altid finde ud af, hvordan de kommer videre.
Så Jer der overvejer, skriv Jer på listen nedenfor. Jeg bestiller onsdag eftermiddag!
Dump'en kan iflg. Claus klare et ubegrænset tryk = Uanset tuningsgrad kan de bruges. De er i 100% aluminium. Eneste dele der ikke er, er 2 O-ringe som nemt kan skiftes, skulle de blive slidt. En virkelig kvalitets dump.
Jeg vil skifte min dumpvalve til en bedre type, og da andre er interesseret i at lave et samkøb, kan interesserede skrive sig på nedenstående liste. Så vil jeg lave en samlet bestilling, så portoudgiften deles. Prisen for dump'en er kr. 600,-
Det kan nævnes at den originale Bosch dumpvalve ikke lever så længe, da det er af membrantypen. Denne membran vil simpelthen gå til. Derudover er der grænser for, hvor meget tuning (ladetryk) den originale ventil kan holde til.
Torben E har anbefalet typen nedenfor, også fordi den er til en meget fin pris. Så er I interesseret, så skriv Jer venligst på listen.

Hér kan læses mere om ventilen:
http://www.secretpower.dk/index.php?sho ... varegrp=15
Foreløbig liste:
1. 9000Turbo
2. msa
3. Syntax
4.
M.v.h.