hej
tak for en hyggelig dag igår, det var sgu fedt at få brændt nogle lommepenge af i biltema.
jeg fik lige lavet flammer på min nye indkøbte svejse-hjelm igår da jeg var kommet hjem og sad på den flade i sofaen og så fjerner.
jeg har også lige lavet en lille afstemning, om det er noget vi skal gøre noget mere i. altså lave flere mini træf rundt omkring i landet ???
tak for sidst drenge
Redaktør: Bestyrelsen
- Jakob-Jensen
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Tja, nu kan jeg jo ikke udtale mig om igår, andet end jeg gerne ville have været der! Glæder mig til den 23 i Viborg, så må jeg se om jeg kan indhente det forsømte der 
Så flere arrangementer er fint med mig, men syntes faktisk der har været rimeligt godt gang i den her på det sidste, specielt efter at websiden er blevet opdateret... Tror måske mine og kaas' 500 indlæg har hjulpet
, men det er da en fornøjelse at se, hvordan siden er vokset de sidste måneder... Kanon stor ros for det, og tak til de nye medlemmer der leverer noget mere, nyt og spændende, både angående radio, vægtafgift, vinteropbevaring og så meget andet...
Daniel
Så flere arrangementer er fint med mig, men syntes faktisk der har været rimeligt godt gang i den her på det sidste, specielt efter at websiden er blevet opdateret... Tror måske mine og kaas' 500 indlæg har hjulpet
Daniel
Senest rettet af Saab-daniel 10. okt 2004, 22:11, rettet i alt 1 gang.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Ja det var skisme en udemærket dag i går og næsten som altid så var vejret med os igen igen. desværre var det nok lidt for hårdt ved min banzin pumpe at kører til ålborg i går under alle omstændigheder så døde den her i eftermiddags.
og for at det ikke skal være løgn så var det da lige før både Torben. Kennet og jeg var kørt i grøften på vej hjem da vi lidt syd for randers overhalede en cyklist. vel at mærke på MOTORVEJEN. ja den sidste tumpe er vist ikke født endnu.....
Ja det var skisme en udemærket dag i går og næsten som altid så var vejret med os igen igen. desværre var det nok lidt for hårdt ved min banzin pumpe at kører til ålborg i går under alle omstændigheder så døde den her i eftermiddags.
og for at det ikke skal være løgn så var det da lige før både Torben. Kennet og jeg var kørt i grøften på vej hjem da vi lidt syd for randers overhalede en cyklist. vel at mærke på MOTORVEJEN. ja den sidste tumpe er vist ikke født endnu.....
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
- Jakob-Jensen
vildt nok ja der findes mange tumper i dette land.
det var da surt med din benzinpumpe kunne den ikke holde til det lille sprint vi havde på vej op til kaas ?? he he.
men det var sgu hyggeligt.
vildt nok ja der findes mange tumper i dette land.
det var da surt med din benzinpumpe kunne den ikke holde til det lille sprint vi havde på vej op til kaas ?? he he.
men det var sgu hyggeligt.
My Turbo Turns Faster Than Yours
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
ved ikke lige om det var det da den hylede godt i forvejen. og sprint fik den vist osse på vej til bage til ålborg da Torben og jeg legede med den vildeste mondeo jeg siger dig den havde viper striper og stor hæk vinge så det........
men træls er det da at holde her ude på p pladsen uden den kan noget som helst
men træls er det da at holde her ude på p pladsen uden den kan noget som helst
Mvh Casper medlem no. 501
- marcel
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
IIIH hvor I bare HYGGER jer derovre i Jylland..
Den der ager med suge kommer også frem
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
97 - 9000 CSE 2,3 LPT JUBIlee
07 - Subaru Legacy, 2,0 suge, Aut, AWD
Udgået:
95 - 900 S, 2,3 suge
91 - 9000 cc 2,3 T, "Sølvpilen."
88 - 9000 cc 2,0 T, Aut, "Den bordelfarvede"
68 - 96, V4 (x2)
- per
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Øhhhhhhh, jeg bakker op om Marcel i mis-undelse.
Skulle vi ikke her på Sjælland tage en tur til Malmø og se på SAAB - stumper. Enten det SAAB'er, Biltema eller andet.
Det er nok billigere. Så bliver de missundelige derovre!
(Eller vi ku ta' en tur i det nærmeste Bauhaus). Jeg har fritidshus, det skal også passes.
Per
Skulle vi ikke her på Sjælland tage en tur til Malmø og se på SAAB - stumper. Enten det SAAB'er, Biltema eller andet.
Det er nok billigere. Så bliver de missundelige derovre!
(Eller vi ku ta' en tur i det nærmeste Bauhaus). Jeg har fritidshus, det skal også passes.
Per
#101 - En to tur bo -----
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Selv tak drenge! Og Jakob fik set mit lille alter for enden af indkørselen
Casper og Torben havde jo set det før!
Det er da lidt træls med den benzin pumpe Casper, men det skulle jo komme før eller siden. Jeg har nemlig også skiftet min! Jeg købte min ved Speedparts, sammen med by pass ventilen, dengang jeg skiftede min. Du skal lige være opmærksom på når du køber en en benzin pumpe, at der ikke sidder en bosch pumpe, men en valbro pumpe, jeg kunne ikke finde en uoriginal dengang
Den der mondeo kender jeg godt, den er p.... grim
Den er blå ik´?
Det er da lidt træls med den benzin pumpe Casper, men det skulle jo komme før eller siden. Jeg har nemlig også skiftet min! Jeg købte min ved Speedparts, sammen med by pass ventilen, dengang jeg skiftede min. Du skal lige være opmærksom på når du køber en en benzin pumpe, at der ikke sidder en bosch pumpe, men en valbro pumpe, jeg kunne ikke finde en uoriginal dengang
Den der mondeo kender jeg godt, den er p.... grim
MVH Lars Kristensen
- Jakob-Jensen
jeg kan kun sige at der snart bliver afholdt hygge træf på sjælland... det er arrangeret og kommer i det nye blad som er på vej. det vil også komme på hjemmesiden.
jeg kan kun sige at der snart bliver afholdt hygge træf på sjælland... det er arrangeret og kommer i det nye blad som er på vej. det vil også komme på hjemmesiden.
- Saab-daniel
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Så må vi fra jylland jo bare være misundelige på jer, eller fylde en bil og køre over til jer 
Daniel.
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- Muncken
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Ja, mange tak for endnu et kanon lille arrangement!
Der er sku godt nok meget at se på oppe nordpå!
Vi skal have nogle flere af disse små træf rundt i landet, så vi kan få ævlet lidt mere sammen alle os nørder og biltosser! og til dem der ikke har oplevet det endnu, så kan Henrik sikkert en lille histotrie... HEHE.
Jeg hørte også Jakob fortælle at vi er ved at være mange, især her på forum. Så mon ikke der snart er basis for at vinke eller kippe næste gang vi triller forbi en Saab?
Mvh Torben munck (The Mondeo eater!), der nu ved han kan køre fra politiet! De kører endda med flere striber på
Ja, mange tak for endnu et kanon lille arrangement!
Der er sku godt nok meget at se på oppe nordpå!
Vi skal have nogle flere af disse små træf rundt i landet, så vi kan få ævlet lidt mere sammen alle os nørder og biltosser! og til dem der ikke har oplevet det endnu, så kan Henrik sikkert en lille histotrie... HEHE.
Jeg hørte også Jakob fortælle at vi er ved at være mange, især her på forum. Så mon ikke der snart er basis for at vinke eller kippe næste gang vi triller forbi en Saab?
Mvh Torben munck (The Mondeo eater!), der nu ved han kan køre fra politiet! De kører endda med flere striber på
Medlemsnr.: 332
Biler min bankmand siger jeg må nøjes med:
900 SPG - Den hvide
9-5 Aero
Hvid er sku også okay...
Biler min bankmand siger jeg må nøjes med:
900 SPG - Den hvide
9-5 Aero
Hvid er sku også okay...
- lars
- ULTRA SAAB FREAK
Ja fin tur, fik da også købt en ny pladesaks, det var også godt at få luftet fruens nye bil
og få hovder på nogle af dem ,som skriver her på siden.
Der blev da også afholdt nogle træf i bilund en overgang ,i en gammel hangar eller lign
hvad blev der egentlig af dem
MVH
Saab 9000 2,3
Ja fin tur, fik da også købt en ny pladesaks, det var også godt at få luftet fruens nye bil
og få hovder på nogle af dem ,som skriver her på siden.
Der blev da også afholdt nogle træf i bilund en overgang ,i en gammel hangar eller lign
hvad blev der egentlig af dem
MVH
Saab 9000 2,3
Livet er for kort til O. T. F. !
ps. Golf er det ikke noget man spiller ?
ps. Golf er det ikke noget man spiller ?
- Jakob-Jensen
de træf som blev afholdt i billund gik under navnet kristians garage.
kristian hansen arbejdede i en hangar i billund med at passe en masse gamle fly.
han blev så flyttet til flyvestationvandel, og siden har det ikke været muligt at afholde nogle arrangementer desværre.
de træf som blev afholdt i billund gik under navnet kristians garage.
kristian hansen arbejdede i en hangar i billund med at passe en masse gamle fly.
han blev så flyttet til flyvestationvandel, og siden har det ikke været muligt at afholde nogle arrangementer desværre.
- nillerviborg
- SUPER SAAB FREAK
- Livet for kort til opel, toyota og ford?? - Jeg troede sgu det var for langt... - De holder jo ikke så længe...*SS
Lars / Viborg
Lars / Viborg
Flaaa li'glaaa hvad du si'r...
- jeg synes morfarbilen er feeee nok...!
- jeg synes morfarbilen er feeee nok...!