Da vi efterhånden har fået samlet lidt dele sammen, vil vi gerne indkalde til et stumpe-marked, hvis der er interesse for det!
Vi har et super sted til det, idet vi lejer en garage til vores lille firma (Saab-Entusiasten I/S - se mere på www.fischer-saab.com) med masser af både inddørs og udendørs plads!
Derudover har vi et par specielle biler vi gerne vil vise frem (min storebrors 9k aero med rigeligt hk, vores 9k aero der er til salg, vores T7-abbott tunede c900 cabriolet, mit eget projekt med elektronisk styre tænding på en c900 mv), ligesom vi har en c900 2.1 med en MASSE gode dele udover dem der sidder på bilen, vi gerne vil udbyde til salg! Derudover vil vi gerne give mulighed for en snak om vores rvs-produkter vi sælger, ligesom vi måske kan give et specielt tilbud på en renovering denne dag.
Hvis det har interesse kan vi slå os sammen om en dato hvor vi kan samle folk der selv har noget til salg, ellers vælger vi en dato hvor vi selv holder et garage-træf/stumpemarked. Men syntes da det kunne være yderst interessant at lave en dag hvor vi er flere der kan stimle sammen!
Lad høre hvad man syntes om ideen, umiddelbart tænker jeg på en lørdag eller søndag midt i november som en mulig dato!
Lad høre hvad i mener,
mvh,
Daniel.
EDIT: Vi har lagt os fast på den 11 november! Endeligt program følger, men jeg forestiller mig noget lignende fra kl. 10 til folk går hjem, om det er kl. 15 eller 18 betyder nok egentligt mindre