Banner cycler

Renovering af "uerstattelige" alufælge.

Forum for alt der drejer sig om de sidste nye modeller fra fabrikken. Saab NG900, 9-3, 9-5 og 9-3SS

Redaktør: Bestyrelsen

per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

Renovering af "uerstattelige" alufælge.

19. sep 2004, 21:15

Hej venner.

Er der nogen der ved hvem og hvor man kan få renoveret og lakeret alufælge?

Hos normal autolakerer eller?

Mvh.,
Per

#101 - En to tur bo -----

P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
Brugeravatar
LasseB-T8
ULTRA SAAB FREAK

19. sep 2004, 21:35

Hej

Du kan få dem lakeret hos en autolaker..
Hmm er de blevet skæve eller???

MVH
Brugeravatar
Jakob-Jensen
SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!

19. sep 2004, 21:38

hej per

renovering af alufælge er ikke altid let men det kan lade sig gøre. du skal først have lakken af og der er flere måder, du kan få den strippet hos dan-strip i silkeborg (det er ikke damer) du kan også selv syre den af med lakfjerner eller glasblæse dem. man kan også sand eller kugle blæse dem men det bliver tit alt for groft.

hvis fælgene er skæve eller har skader på kanten så kan du evt. prøve at ringe til john lykke gregersen i viborg 86628911 han kan trylle med fælge og ved virkelig hvordan man fikser fælge han har rettet flere fælge for mig med virkeligt godt resultat.
My Turbo Turns Faster Than Yours
per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

19. sep 2004, 21:42

Hej
Nej - de er heldigvis ikke skæve.
Jeg var ude at rejse en uges tid. Fruen lånte bilen og hermed gik også lidt af "glansen" på de to forreste fælge. Hun ramte desværre et par høje kantsten. Med lavprofildæk er der ikke rigtigt noget at stå imod med.
Nå - undskyld, det var nok lidt mands... osv. Men det er nu sådant som sker!
Da det er originale SAAB fælge er de pisse dyre, og jeg tror ikke den type fås mere som nye.

Mvh.;
Per

P.t. ingen SAAB. Kørselsbehov overtaget af to nye Peugeot 208. En til herren og en til damen.
per
ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Kontakt:

19. sep 2004, 21:54

1000 tak Jakob og Lasse
Det er bare alle tiders. Der vil være rig lejlighed til at få det gjort nu her til vinter, hvor jeg normalt går på "vintersutter".

Mvh.;
Per

Tilbage til "Modern Forum"