chr-bp, du er altid velkommen inden stumpedagen, bare ring 4019 1713
og esbjerg>aabenraa=75 minutter..
Reservedelslager hentet hjem..
Redaktør: Bestyrelsen
- JJ9000CSE
- EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Jeg vil bare lige tilslutte mig. Det er rigtig godt gået.
- JJ
Se det må være indbegrebet af klubånd...... Klap på skulderen herfraGundestrup skrev:og når det samlede beløb er nået op på det jeg har betalt for hele lageret så bliver alt derover sponseret til saabklubdanmark, som nok kan bruge pengene enten til klubaktivitet eller omkostninger til driften af dette fantastiske forum/hjemmeside.dragedems skrev:
Jeg vil bare lige tilslutte mig. Det er rigtig godt gået.
- JJ
- Vels
- SAAB-MANIAC
Når vi nu alligevel er igang, så skulle der vel ikke være el-rude motor eller komplet "sakse" ophæng til og900 (V side 3-dørs) + foreste motorophæng + bagagerums-gummi-liste + blæsermotor + "læbe" under forkofanger.
Jeg har i grunden lovet mig selv væk det meste af den weekend, men hvis jeg nu kan finde en rigtig god grund til at komme afsted er det jo bare endnu bedre
/Vels
Når vi nu alligevel er igang, så skulle der vel ikke være el-rude motor eller komplet "sakse" ophæng til og900 (V side 3-dørs) + foreste motorophæng + bagagerums-gummi-liste + blæsermotor + "læbe" under forkofanger.
Jeg har i grunden lovet mig selv væk det meste af den weekend, men hvis jeg nu kan finde en rigtig god grund til at komme afsted er det jo bare endnu bedre
/Vels

- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

ja, det passede jo ikke rigtigt med åbent hus den 20-21 maj pga generalforsamlingen i klubben, så jeg satser på at holde åbent hus og "kigge-dele-dage" 10-11 juni i stedet for. nærmere følger i ny tråd når det er endeligt på plads...
vels: jeg kigger lige efter tingene når jeg kommer i garagen i den kommende weekend..
vels: jeg kigger lige efter tingene når jeg kommer i garagen i den kommende weekend..
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- Vels
- SAAB-MANIAC
D. 10-11 Juni - det lyder rigtig fint, jeg ved ikke lige om der er noget jeg kan bruge - men jeg er ret sikker på at jeg nok dukker op alligevel.
Så derfor vil jeg da lige høre om der er andre her fra midtjylland eller længere nord på der tager turen ned til dragedems. Jeg har 3 ledige pladser i vognen, og ellers ville det da være lidt sjovt at følges dernedover.
/Vels
Så derfor vil jeg da lige høre om der er andre her fra midtjylland eller længere nord på der tager turen ned til dragedems. Jeg har 3 ledige pladser i vognen, og ellers ville det da være lidt sjovt at følges dernedover.
/Vels