8. sep 2004, 02:24
En bleeder-ventil får jeg hjem en af dagene, men det er egenligt bare for at have den... Du får stort set det samme ved at lege med din APC-box. Den sidder rigtignok i din venstre forskærm. Den styrer ditladetryk, og er noget mere avanceret end en almindelig bleeder-ventil. Derfor vil det være at foretrække at ændre i box'en fremfor en bleederventil, da du således kan beholde din sikkerhed for, at motoren ikke brænder af pga tændingsbanken forårsaget af for meget ladetryk.
Angående tilskud, så var det egentligt lige så meget for at høre om du havde en nemmere tilgang til dele, end os almindeligt dødelige, der er nødsaget til at bestille hjem over nettet, men jeg kan lige finde en liste, og så kan vi se på det når vi finder en dag... Tror godt du kan regne med mere end et par stykker, det har det med at gribe om sig det skidt

, se bare Marcel der allerede nu truer med at komme helt fra Sjælland (du skal være mere end velkommen, vil godt snart de den lilla bastard

og et ansigt bag nanvet)!
Men det skal nok blive sjovt, lyder til at vi kan få en god dags penge til at gå med det her!
Vacuum-modulet er den lille dåse der sidder på din strømfordeler. Den sænker tændingen når der kommer ladetryk på bilen. Dette har i stor grad noget at sige når der kommer tryk på, da man ellers kan opleve en del tændingsbanken. Den regulere standard din tænding 5 grader fra 16 til 11. Der kan man hente noget ved file på et lille stop der er i dåsen, således man kan regulere længere, f.eks fra 16 til 5-7 stykker som jeg gør på min... Så der er lidt at gå igang med når dagen oprinder...
Mvh
Daniel.