Køreteknisk kursus på lørdag
Redaktør: Bestyrelsen
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Sidder her og spekulerer på om jeg er den eneste der dukker op eller om der kommer andre til køreteknisk kursus på ring djursland på lørdag
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Well, jeg skulle have været med i første omgang, men der var nogle småting der bør laves ved min før jeg udsætter den for det. Ville ellers ufatteligt gerne!
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- Jensen
- Administrator
Rune, Fejl på bilen
den fejlede da ikke noget de du kom blæsende med 160 ned ad de jyske motorveje her for et par uger siden.. eller?
Rune, Fejl på bilen
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
Daily driver vinter: 9-3 SportCombi TiD 8v '08
Daily driver sommer: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Tror ligepræcis det har taget livet af et eller andet. Når den for lov at stå i tomgang ved varm motor går der 2-3 minutter, så ligger varmemåleren lige i underkanten af det røde felt. Min køler er så heller ikke vildt god, og min vandpumpe sætter jeg ikke længere min tillid til (Biltema). Der er ikke luft i kølesystemet, det er det der får mig til at rynke lidt i panden over det. Så jeg har besluttet at den får ny køler, generator og vandpumpe når jeg går i gang med den, og så kører jeg minimalt i den indtil da, nu jeg har mit andet køretøj at bevæge mig rundt på.
Men når den er oppe at køre igen, så helt klart, så skal jeg med. Har også fået scoret mig et par lækre banedæk
En kunde gad ikke have dem på hans bil, der var 4mm mønster tilbage, det er vidstnok bridgestone, de er stive i kanterne og blød i gummiet, et eller andet dyrt mærke og størrelsen er 195/50R15. Dem glæder jeg mig til at få prøvet, tror det tager livet af det sejleri der er når den kører lidt hurtigt.
Men når den er oppe at køre igen, så helt klart, så skal jeg med. Har også fået scoret mig et par lækre banedæk
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
- saabole
- ULTRA SAAB FREAK
- Kontakt:
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
saabole, i det sidste klub blad står der noget om arrangementet
Mvh Casper medlem no. 501
- Vels
- SAAB-MANIAC
Jeg er da på djursland i weekenden, måske man skulle dukke op bare for at hilse på og se.
Jeg tror dog ikke jeg udsætter Aeroen for den behandling endnu...
Jeg kigger lige i klub bladet, men for en sikkerheds skyld kan du så ikke skrive cirka hvor Ring djursland ligger og hvornår det er..
/Vels
Jeg tror dog ikke jeg udsætter Aeroen for den behandling endnu...
Jeg kigger lige i klub bladet, men for en sikkerheds skyld kan du så ikke skrive cirka hvor Ring djursland ligger og hvornår det er..
/Vels
- Jensen
- Administrator
Mødetiden er klokken 9.00 og undervisningen slutter ca. kl. 13.00
Adressen er
AMU-Djursland
AMU-Centret 2
Pederstrup
8560 Kolind
Mødetiden er klokken 9.00 og undervisningen slutter ca. kl. 13.00
Adressen er
AMU-Djursland
AMU-Centret 2
Pederstrup
8560 Kolind
Mads Jensen, (og medlemnr. 143)
- Vels
- SAAB-MANIAC
Der står også at der er plads til 20 deltagere ( eller 20 biler - man må gerne dele ).
Det koster 100 Kr pr snude og går efter først til mølle..
Nå, men uanset så tøffer jeg da måske nok til Kolind bare for lige at kigge på - det går jeg ud fra at man ikke skal melde sig til for.
/Vels
Der står også at der er plads til 20 deltagere ( eller 20 biler - man må gerne dele ).
Det koster 100 Kr pr snude og går efter først til mølle..
Nå, men uanset så tøffer jeg da måske nok til Kolind bare for lige at kigge på - det går jeg ud fra at man ikke skal melde sig til for.
/Vels
- saabole
- ULTRA SAAB FREAK
- Kontakt:
Så dæmrer det. jeg kan godt huske jeg havde set noget om et kursus, men troede så, at det måske var aflyst, siden der ikke var noget på siden her under kommende arangementer
ole
Tak CasperCasper_Ankersen skrev:saabole, i det sidste klub blad står der noget om arrangementet
Så dæmrer det. jeg kan godt huske jeg havde set noget om et kursus, men troede så, at det måske var aflyst, siden der ikke var noget på siden her under kommende arangementer
ole
- PoulDue
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Jeg skal med, og det skal kæresten også. Jeg har fået at vide at vi kører hele tiden denne gang. Så vi skal have en bil med hver.
Det koster iøvrigt 250kr og er incl frokost. (ændret siden bladet)
Det koster iøvrigt 250kr og er incl frokost. (ændret siden bladet)
Mvh Poul Martin Due
Klubmedlemnr: 257 håndbremsebruger
9000 CS 2,3 turbo 92, 3" udstødning.
Klubmedlemnr: 257 håndbremsebruger
9000 CS 2,3 turbo 92, 3" udstødning.