For at kunne bruge de to inc. til projektet skulde de lige en tur under kniven først for at få fjernet den ene bøjning på hver inc. da de to studser peger samme vej og det kunne jeg jo ikke bruge til noget så af med dem.
Rørføring: (blandet land handel) Jeg brugte lidt af hvert hvad jeg nu kunne finde på mit reservedelsloft, gummi salanger/bøjninger og rør fra 900 og 9000 og resten i rustfrit rør. Rørene er lavet i 2" og går over i 3" det sidste stykke før gasspjældet. lige før 3" røret op til gasspjældet er der monteret en lukket dahlback racing dumpventil.
For at flytte batteriet afmonterede jeg den gamle batteri plade/holder som blev monteret i den anden side af motorrummet og der blev lavet en rustfrit vinkel til at holde batteriet fast sammen med to gevindstænger. batterpladen blev hævet lidt i den ene ende med et stykke jern og svejset så det stod lige. Beslaget til kølerslangen og slange blev sænket lidt så pladen kunne være der uden at ligge for tæt.
De to små fede intercooler kunne lige præcis være mellem lygterne og alt er lavet så spoile, frontgrin og kofanger kan være der uden problemer. For at der var plads til rørene og uden at de blev for lange har jeg fjernet mine lygtevisker (undskyld Peter) og skåret lidt af huset til oliekøleren men så sidder rørene også godt og stikker ikke ud af spoilen som to "horn".
Efter en prøve tur med mine to frontmonterede intercooler kunne jeg mærke at der var mere træk og jeg ramte også trygvagten (som stadig står standart MEN BLIVER JUSTERET OP I MORGEN) Trykket kommer nu lidt senere men så sker der også noget når det kommer... Så nu skal jeg bare have mere tryk