hva skal jeg købe ???
Redaktør: Bestyrelsen
-
bissebi
hej, er en ung knægt som går og tænker på at invisterer i en lettere brugt svensker:) har kigget på et par saab 900i 16v turbo, fra omkring 1986 og op efter, skal sku være med mølle ellers er det ikke en rigtig saab!! har ikke alt for mange penge at lege med, så dem jeg har kikket på har kørt mellem 200000-300000km hvad skal man kikke efter af skavanker rust, osv... har kikket på en 900i 16v turbo 3dørs far 1988 som har gået 300000. motor og gear kasse går godt, har ikke kørt i den kun snakket med manden. håber i kan hjælpe mig mvh. anders. (er der ikke nogle drenge/mænd, som ligger og "leger", med saab på sjælland? eller er det i jylland, det hele sker?????
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Hej Bisse kig efter om der er rust i kardang tunlerne (Der hvor trækakslerne går igennem karosseriet) hvis du ikke selv kan eller kender nogen der kan svejse dem op igen skal du nok regne med at det vil være en større udskrivning at få det lavet da hjul ophænget. træk aksel og nav skal pilles af i den angrebne side vangen der går på langs af bilen skal osse skæres over for at det kan laves korrekt, og så skal man for alt i verden huske at bruge færdige rep stykker i fuld størrelse med mindrer man er helt pjattet med at komme i syns hallen til omstilling.
Mvh Casper.
Mvh Casper.
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model