Jeg har bestilt nye fjernbetjeninger, men de leveres uden nød nøglen.
Spørgsmålet er så. Hvem kan lave nød nøglerne, så de passer ind i fjernbetjeningen i Kbh området
Nød nøgle
Redaktør: Bestyrelsen
- Micky
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
- Micky
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Jeg har haft ringet til en Saab forhandler, og de skal bruge nøglenummeret, og skal så bestille den fra Saab i Sverige, men er der andre muligheder ?
Saab 9-3X TTID 2010
Tidl. Saab 9-3 2,0 Turbo årgang 3/ 2003
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
- hf-eco-power
- SAAB-MANIAC
Jeg fatter intet af det! Det har ikke været nødvendigt på vores egen 9-3 af samme type som din, og ville da ærligt talt også været for åndssvagt. De to ting har principielt intet med hinanden at gøre, eftersom fjernbetjeningen blot "huser" nøglen. En slags "parkeringsplads".
Nøglen skal dermed kunne passe i ethvert fjernbetjeningshus! Hvorfor har forhandleren ikke informeret om dette??? Tja...man kan undres
/Henrik
Nøglen skal dermed kunne passe i ethvert fjernbetjeningshus! Hvorfor har forhandleren ikke informeret om dette??? Tja...man kan undres
/Henrik
- Micky
- SUPER SAAB FREAK
- Kontakt:
Jeg har nok ikke forklaret mig ordentlig. Problemet er at jeg kun har en nøgle, ( fjernbetjening) og vil gerne ha 2 nøgler. Og mangler så en ekstra nød nøgle.
Jeg er med på at man flytter nød nøglen, over i den nye fjernbetjening, men så mangler jeg jo en EN nødnøgle. Og det er den jeg godt ville ha lavet. Saab vil gerne lave den, men spørgsmålet er om der er et alternativ til den løsning, og det er den jeg søger.
Re: Nød nøgle
Jeg er med på at man flytter nød nøglen, over i den nye fjernbetjening, men så mangler jeg jo en EN nødnøgle. Og det er den jeg godt ville ha lavet. Saab vil gerne lave den, men spørgsmålet er om der er et alternativ til den løsning, og det er den jeg søger.
Saab 9-3X TTID 2010
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike
Medlem nummer 876
Admin på Hjemmesiden
Mike