Banner cycler

Spørgsmål til bestyrelsen

Alt mellem himmel og jord, men hold det sobert og frit for politik...

Redaktør: Bestyrelsen

Gæst

Spørgsmål til bestyrelsen

29. apr 2019, 13:13

Jeg undrer mig over den forskel der gøres på klubbens medlemmer.
Her på matriklen kommer mange nu forhenværende medlemmer af klubben. Nogle har fået medlemsbladet, andre har ikke.

Anders har ikke fornyet sit medlemsskab- intet blad
Jakob Jensen har ikke fornyet sit medlemsskab- har fået blad
Henning & Pia har ikke fornyet sit medlemsskab- intet blad
Jens Peter & Maria har ikke fornyet sit medlemsskab- har fået blad.

Mit spørgsmål til bestyrelsen, hvorfor denne forskel?

Der står rigtig nok i vedtægterne at medlemsskab gælder et kalenderår, men da kontingentet først skal betales i marts og man har 30 dages restance, så det er først i april kassereren kan ajourføre medlemslisten. Dvs. alle skal have marts bladet.

Brugeravatar
Stoffer
SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK

Re: Spørgsmål til bestyrelsen

2. maj 2019, 21:22

Hej Solvej.

Har du fået et svar ??
For det virker da underligt.. Det har aldrig været et problem før. 1-2 måske 3 dage, men så havde alle da fået deres blad. Og selvom at de har meddeles at de ikke ønsker at fortsætte som medlem, så skal bladet da udkomme til dem, indtil at kasseren kan se, at de rent faktisk ikke har betalt giroen !!
Få nu bare sendt de blade ud !
9-3 2.0t aut. Cabriolet ´99
Gæst

5. maj 2019, 15:57

Nej jeg har ikke fået svar fra bestyrelsen.
Her på hjemmesiden kan bestyrelsen være tavse, men samme spørgsmål kommer til EGF. Mon bestyrelsen er ligeså tavs d. 26.5?

Men nu jeg er på, så får bestyrelse næste spørgsmål de skal svare på til EGF.
Hvor langt er bestyrelsen med GPDR? Noget der skulle være styr på inden maj 2018.
NC_Ribe
ULTRA EXTREME SAAB FREAK

7. maj 2019, 21:22

Hej

Bladet bliver trykt i Holland og distribueret af Deutsche Post. Selv hvis det blev trykt og distribueret i DK, ville det tage PostMord 5 dage at fordele det. Ellers skal det sendes som Quickbrev for 29 kr. (eller det dobbelte, hvis vægten er over 100 g) -og med særlige restriktioner for afleveringen.

Så jeg tror ikke, det giver mening at brokke sig over leveringstiden. At nogle så ikke får bladet i modsætning til andre, må bestyrelsen/redaktøren skyndsomst få rettet op på ved at få sendt bladet direkte til de, der er smuttet af fordelingslisten.

Mvh/NC
9K CSE 2,3 turbo aut.MY 94
RIP: 9K CSE 2,0S t aut. MY 93
9K CST 2,0 MY 98 (drømmebilen)
900S MY 91
.... (flere OG 900 med/uden turbo og aut.)
900 GL 1978 (MY79) ombygget til venstrearmskørsel (aut., håndbremse, choker etc.)
96 TT MY 66

Tilbage til "Off Topic !!!"