2 gode videoer i sidste olie indlæg. synes jeg, god køremusik og en video om vores liv.
Så Anders har Japanske aner
Vi er heldige i Danmark, at vi har en slettet grundet GDPR...., Svend Vind og de andre passionerede værksteder de gør helt sikkert en forskel for sammenholdet af folk der bryder sig om det forgangne bilmærke Saab – som vi elsker ellers var vi her vel ikke.
Begynder nu lidt bedre at forstå der har været splid i Saab-befolkningen, asyl osv. Godtnok lidt små sko, og ingen vil fortælle hvad der er galt, men "that’s life" in little Dannevang, mere end 1 person og man har flere meninger - surprise.
Der er jo 1000 ting at tage hensyn til, ikke bedret af at det her samfund der har opfundet at de bliver ”krænket” af næsten hvad som helst, sletter folks indlæg mv. fordi de er krænkede, jo det gør da ondt du siger noget grimt til mig, men hov måske du har ret – sikke en tanke ikke faldet mig ind før. Eller ikke – er du forkert? Hov hvem ”krænker” lidt et svagt samfund i mine øjne, og hvem kan ændre det ? os, bare gør en lille indsats hver dag - så er det bedre.
For Gud's skyld lad os ikke få US tilstande hvor man retsforfølges over hvadsomhelst og skaber advokater der lever af det.
Hvorfor vi alle gider læse/skrive her er kun fordi vi har en ting til fælles – Saab
Uanset motor, gearkasse eller hvad nu af mærkværdige stumper og væsker der hældes ud over bilerne vi debatterer her, synes jeg, at kan man tjene til dagen og vejen på rejsen med noget man holder af, brilliant – Hatten af for dem der ”Gider”
At beskylde alle de store oliemærker for at tale usandt, det kan gøre av. Den smører du lige selv Anders.
Der findes også nogle vældig gode forums i GB, USA, AUS, S, osv. Alle om Saab.
Og lad os nu enes om at være uenige, så er dagens mål nået. Sort of...
Go on and Pardon my French