25. mar 2017, 15:22
Med risiko for at blive bandlyst har jeg alligevel et par kommentarer.
Da jeg ikke kan finde andre steder en her og skrive det, må det jo så blive her jeg kommer med mit input.
Jeg vil gerne først sige, at jeg på ingen måde er ude på at fornærme nogen da alle laver i bestyrelsen laver et stor stykke frivilligt arbejde.
Jeg er selv webmaster på flere sider og sidder i 3 forskellige bestyrelser, så jeg kender godt hvordan det er at være i skudlinjen, men når det er sagt så kommer her min "kritik".
Uden at jeg kender til det eksakte gennemsnits alder vil jeg tro, at den for medlemmer i SDK er på 45+
Da jeg for første gang gik ind på siden efter den var blevet lavet om, skyndte jeg mig ud igen, fordi jeg troede den var blevet hacket igen.
Efter et par dage prøvede jeg så igen og den var ikke ændret siden mit sidste besøg.
Jeg skrev så en SMS til formanden, hvor jeg høfligt forespurgte om vores hjemmeside var blevet hacket, jeg fik meget hurtigt svar retur, at det var den ikke.
Men i mine øjne er den nuværende hjemmeside noget skrammel vi ikke kan være tjent med, hvorfor står der "Flatboots" - "Bootstrap Framework" hvad har den med kærligheden til SAAB at gøre???
Hvor er vores stelnummer tyder??
Hvor kan vi se hvem der medlemmer??
Var det ikke en ide at spørge medlemmerne, om hvilken hjemmeside design de helst vil have den gamle eller den nye??
Jeg kan ikke være den eneste der syntes det er noget rod og ikke giver sig ud for at være en side for medlemmer, der har hang til SAAB.
Hvorfor skal vi reklamerer for et php koncept, hvorfor reklamerer vi ikke for SAAB.
Hvorfor skal vi reklamerer for en protokol for hjemmeside bygning??
Hvis nogen i bestyrelsen eller webmasteren føler sig stød at mit indlæg må I meget gerne skyde Jer at slette det igen så jeg ikke bliver bandlyst

På kærlig SAAB hilsen
Swolff