Jeg har 2 Ingokort til at ligge som skal på 2 forskellige kontonumre ,som de var hos Shell
det kan Ingo åbenbart ikke finde ud af efter ca. en måned og 2 opringninger +Ingo har ringet tilbage engang hvor de også lovede at ringe igen
Ingo er utroværdig
Redaktør: Bestyrelsen
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Det er en rent administrativ ting, som Ingo åbenbart ikke har kunnet følge op på efter et par forsøg.
Mit råd. ring dem og tag dialogen igen, det får du mere ud af end at kalde dem utroværdige på internet fora, det løser sjældent noget som helst.
Hvis alle firmaer som ikke reagerer korrekt på henvendelser skulle være utroværdige ville det godt nok være en sørgelig bunke firmaer, vi må trækkes med.
Mit råd. ring dem og tag dialogen igen, det får du mere ud af end at kalde dem utroværdige på internet fora, det løser sjældent noget som helst.
Hvis alle firmaer som ikke reagerer korrekt på henvendelser skulle være utroværdige ville det godt nok være en sørgelig bunke firmaer, vi må trækkes med.
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- Leifdalsgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Det er jo netop det som er problemet Der sker ikke noget selv om det blev lovet,hvad vil du så kalde det istedet for utroværdig
Speedy skrev:Det er en rent administrativ ting, som Ingo åbenbart ikke har kunnet følge op på efter et par forsøg.
Speedy (Anders)
Det er jo netop det som er problemet Der sker ikke noget selv om det blev lovet,hvad vil du så kalde det istedet for utroværdig
- T
- SUPER SAAB FREAK
Det er jo oplagt bare at ringe til dem, hvorfor skal forummet involveres, vi kan jo ikke gøre noget alligevel.
Jeg vil kalde det ligegyldigtLeifdalsgaard skrev:Speedy skrev:Det er en rent administrativ ting, som Ingo åbenbart ikke har kunnet følge op på efter et par forsøg.
Speedy (Anders)
- BrittOgLars
- EXTREME SAAB FREAK
Nu har der jo rent faktisk været 3 telefonsamtaler allerede, så forstår ikke helt opfordringerne til man skal blive ved at ringe til dem???
Forstår godt Leifs frustration. Der er snart ingen der efterhånden lytter til, eller læser noget mere, så kan det jo ikke undre at der ikke sker noget.
Sidst vi havde den slags problemer med Uno-x, klippede vi kortene og stoppede med at bruge dem. Vi lykkedes heller aldrig at forklare dem det så det blev løst, til trods for 5 opringninger og et brev.
Mvh. Lars
Forstår godt Leifs frustration. Der er snart ingen der efterhånden lytter til, eller læser noget mere, så kan det jo ikke undre at der ikke sker noget.
Sidst vi havde den slags problemer med Uno-x, klippede vi kortene og stoppede med at bruge dem. Vi lykkedes heller aldrig at forklare dem det så det blev løst, til trods for 5 opringninger og et brev.
Mvh. Lars
Medlem nummer 785
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
Sekretær i SAABklubDanmark
Lars@saabklubdanmark.dk
40841988
Saab 9000 2,3 1997
Saab 9-3 Cabriolet 2001
Saab 9-3 2.0T 2009 Sport Sedan 361Hk,486Nm, lææææækker bil:)
- andersø
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
det er helt rart at se lidt opbakning til Leif, jeg undrede mig lidt over et par nedladende bemærkninger, som hvad sagen har at gøre i forum, fordi vi ikke kan gøre noget ved det.
det kan meget vel være, men det gav da Leif lidt luft og det kunne jo være at der var flere, der var endt i samme situation og måske havde fået løst problemet.
Det sker jo også af og til at der falder en bemærkning om værksteder og salgsfirmaer både oversøisk og i danmark. Det kan være både positiv og negativ kritik, så her kunne man jo fyre samme bemærkning af og til sidst, hvad må man så bruge "off Topic" forum til. mvh andersø
det kan meget vel være, men det gav da Leif lidt luft og det kunne jo være at der var flere, der var endt i samme situation og måske havde fået løst problemet.
Det sker jo også af og til at der falder en bemærkning om værksteder og salgsfirmaer både oversøisk og i danmark. Det kan være både positiv og negativ kritik, så her kunne man jo fyre samme bemærkning af og til sidst, hvad må man så bruge "off Topic" forum til. mvh andersø
- Deja-wuzzz
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Jeg vil mene som Leif, at hvis man indgår en aftale med et firma og denne ikke overholders ...så er firmaet enten ligeglad med kunden eller har ikke resurserne.
Ingo kan fra deres økonomisk synspunkt være lige glad da de får pengene i samme kasse,
Men hvis Leif af en årsag gerne vil splitte forbruget på to kontoer må firmaet rette sig ind eller miste kunden.
Tror da at de fleste vil være utilfreds hvis naboen kunne tanke sin bil på min konto

Ingo kan fra deres økonomisk synspunkt være lige glad da de får pengene i samme kasse,
Men hvis Leif af en årsag gerne vil splitte forbruget på to kontoer må firmaet rette sig ind eller miste kunden.
Tror da at de fleste vil være utilfreds hvis naboen kunne tanke sin bil på min konto
900i 1985
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
900 Aero 1988 - RIP
900 Aero 'swiss edition' 1989 - live4ever
9-3 T SE 2002
- Leifdalsgaard
Det er rart at læse de positive indlæg de giver en god fornemmelse modsat de negative
indlæg hvor jeg mere har ondt af dem som har skrevet dem
Tak for alle de positive indlæg
indlæg hvor jeg mere har ondt af dem som har skrevet dem
Tak for alle de positive indlæg
- Leifdalsgaard
Nu er det ca. 3 måneder siden jeg kæmpede med Ingo,her i ugen tankede jeg 45 ltr.diesel
hos shell da jeg kom ind til kassen var mit Shell kort spærret heldigvis havde jeg mit Visa/dankort med,men jeg mistede de 35 øres rabat, det var Ingo som havde spærret kortet,da jeg kom hjem , ringede til shell de ville klare kortene inden for en uge så de kunne
bruges med de samme pinkoder,de havde en hel liste hver dag over kort som var spærret
af Ingo
hos shell da jeg kom ind til kassen var mit Shell kort spærret heldigvis havde jeg mit Visa/dankort med,men jeg mistede de 35 øres rabat, det var Ingo som havde spærret kortet,da jeg kom hjem , ringede til shell de ville klare kortene inden for en uge så de kunne
bruges med de samme pinkoder,de havde en hel liste hver dag over kort som var spærret
af Ingo
- T.Brun
- ULTRA SAAB FREAK
Det er mindst lige så meget shell, der er skurken her.
De har solgt os (kunderne) til Ingo, hvilket jeg synes er dybt forkasteligt.
De har kigget på hvilken station, der blev handlet hos, og hvis den skiftede hænder flyttede kunden med.
Det pisser mig helt vildt af, at de bare har overleveret mine oplysninger, heriblandt cprnr. uden mit samtykke.
Hvis jeg havde et alternativ til V-power, så var jeg ikke kunde hos Shell mere.
Ingo har givet mig en meget fin behandling, det tog kun 5 min på deres hjemmeside, og så var jeg ikke kunde mere.
De har solgt os (kunderne) til Ingo, hvilket jeg synes er dybt forkasteligt.
De har kigget på hvilken station, der blev handlet hos, og hvis den skiftede hænder flyttede kunden med.
Det pisser mig helt vildt af, at de bare har overleveret mine oplysninger, heriblandt cprnr. uden mit samtykke.
Hvis jeg havde et alternativ til V-power, så var jeg ikke kunde hos Shell mere.
Ingo har givet mig en meget fin behandling, det tog kun 5 min på deres hjemmeside, og så var jeg ikke kunde mere.
Senest rettet af T.Brun 25. okt 2016, 09:56, rettet i alt 1 gang.
Venlig hilsen
Thomas Brun
9-5 Aero
Thomas Brun
9-5 Aero
- Leifdalsgaard
- nsb
- SAAB-PSYCHO
De kunne oplyse mig, at jeg 2 gange skriftlig til dem, havde frabedt mig 2 produkter, som jeg heller aldrig selv har har bedt om et abonnement på - men, som de alligevel har opkrævet betalinger på min regning for i 9 mdr.
Sådan hæver man bare 1645 kr. på kontoen... SÅDAN!
De kunne oplyse mig, at jeg 2 gange skriftlig til dem, havde frabedt mig 2 produkter, som jeg heller aldrig selv har har bedt om et abonnement på - men, som de alligevel har opkrævet betalinger på min regning for i 9 mdr.
Sådan hæver man bare 1645 kr. på kontoen... SÅDAN!
NSB
Saab Turbo = Lokalt højtryk, året rundt
Saab 9-3X TTiD4 200 Griffin Hirsch CrossCombi MY12
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
Aero Hirsch look alike, Konverteret BioPower
Første godkendte E85 konverterede bil i Danmark!
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
- nsb
- SAAB-PSYCHO
Så er vi på 2217 kr. i år, som TDC/YooooSeeeee har hævet på kontoen, uden aftale.
Se dette er utroværdigt - når man gå ind på deres selvbetjening på nettet og gennemgår ens abonnement - og regning der - så finder man ud af, at dette ikke er det sammen, som de rent faktisk hæver på kontoen...
Se det er smart - tangerende til **********
Se dette er utroværdigt - når man gå ind på deres selvbetjening på nettet og gennemgår ens abonnement - og regning der - så finder man ud af, at dette ikke er det sammen, som de rent faktisk hæver på kontoen...
Se det er smart - tangerende til **********
NSB
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01
22.2 km/L, 200HP/435nm
9-5 SE Turbo Estate MY01