Min Saab har været ude for et "mindre" uheld, hvor der var en som ikke overholdte sin vigepligt, mit spørgsmål til Jer, om det vil kunne betale sig at lade den renovere.
Bilen er fra 1983, og har 148.000 km bag sig, er som ny ind- og udvendigt.
I tilfælde af at det evt. kunne svare sig at renovere den, ville jeg godt hvis I kunne give mig et praj om der var nogen af Jer som kunne have int. i at bistå med hjælp til dette..
På forhånd tak,
Mvh.
Freddy Huus
Ps. den skriver dette nåår jeg prøver at uploade billederne.. Hjælp søges
Upload Error: Could not upload Attachment to ././modules/PNphpBB2/files/saab_001.jpg.
Råd søges - kan det svare sig at lave denne Saab 99 ??
Redaktør: Bestyrelsen
- dragedems
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

´jamen, hvis den er som ny ud og indvendigt og med det km tal, så kan det nok betale sig at renovere en klassiker...
og det er jo modpartens forsikring der skal betale, ik ??? så gå du bare i gang...
hvis du ikke kan hoste billeder selv, så send dem til post@gule.dk, så skal jeg hoste dem for dig....
og det er jo modpartens forsikring der skal betale, ik ??? så gå du bare i gang...
hvis du ikke kan hoste billeder selv, så send dem til post@gule.dk, så skal jeg hoste dem for dig....
SAAB 9000 CSi 1997
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
Fruens: Fiat Panda Ciao 1,2 årg. 2011
- Kaas
- Bestyrelsen
- Kontakt:
Jeg vil helt klart få den lavet, ingen tvivl om det, men det er vigtig at det bliver en som ved hvad han laver. For når man laver en skade, så er det stedet den først vil begynde at ruste i, med mindre det bliver lavet rigtig godt!
Så vidt jeg kan se, så er det hjælm + ydre og inder skærm + kofanger + lygte opstilling + lygter + grill + evt sten pladen i den ene side + en tur i opretter bænk!
Så vidt jeg kan se, så er det hjælm + ydre og inder skærm + kofanger + lygte opstilling + lygter + grill + evt sten pladen i den ene side + en tur i opretter bænk!
MVH Lars Kristensen
- rene
- SAAB-PSYCHO
Det ville være en skam hvis den blev erklæret totalskadet...hvis endelig det skulle ske, skal du ikke godtage den pris forsikringen tilbyder dig...det er i de fleste tilfælde langt under hvad en tilsvarende bil vil koste...du har krav på at få en bil i samme stand som den der blev skadet, minus eftermonteret udstyr...
Det ville være en skam hvis den blev erklæret totalskadet...hvis endelig det skulle ske, skal du ikke godtage den pris forsikringen tilbyder dig...det er i de fleste tilfælde langt under hvad en tilsvarende bil vil koste...du har krav på at få en bil i samme stand som den der blev skadet, minus eftermonteret udstyr...
Vacuum sucks!!...

- Saab-daniel

- Kontakt:
Det er sørgeligt, føler rigtigt meget med dig! Nu hvor jeg desværre selv har været i et uheld i en 99'er, så vil jeg gætte på, at den andens bil ser ud af H til!
Byg den endelig op hvis du kan få nogen til at hjælpe dig!
Hvor i Østjylland befinder du dig?
Daniel.
Det er sørgeligt, føler rigtigt meget med dig! Nu hvor jeg desværre selv har været i et uheld i en 99'er, så vil jeg gætte på, at den andens bil ser ud af H til!
Byg den endelig op hvis du kan få nogen til at hjælpe dig!
Hvor i Østjylland befinder du dig?
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
http://www.fischer-saab.com/
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
- Saab-daniel

- Kontakt:
Det gør ondt at se sådan en fin vogn lide sådan en skæbne... Jeg håber virkeligt du kan få den lavet. Gad vide om der er nogen på de kanter der kan klare sådan en operation? Personligt kan jeg ikke...
Daniel.
Det gør ondt at se sådan en fin vogn lide sådan en skæbne... Jeg håber virkeligt du kan få den lavet. Gad vide om der er nogen på de kanter der kan klare sådan en operation? Personligt kan jeg ikke...
Daniel.
2006 Pontiac GTO 6.0 V8 400hp Daily Driver
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8
Monte Carlo c900 T16
Megasquirt c900 T8