Nu er Munkebjerg Hillclimb 2016 overstået, min nylavede SAAB 99 turbo overlevede trods glat vej da regnen kom og et par gange jeg var ved at kører af vejen. Min bedste tid var i Heat 1 hvor vejen stadig var tør, hvis ikke jeg havde haft det lille uheld i head 2 så havde jeg muligvis fået en 3. plads i klassen? Her er film fra bilen, af alle heat:
Test 1: https://youtu.be/nNHJ7pZO2dk
Test 2: https://youtu.be/FSkoWoxl1Bc
Heat 1 (bedste tid): https://youtu.be/_DOi-ftSdnY
Heat 2 regn + lille uheld: https://youtu.be/MJ76qjV5UvY
Heat 3 regn: https://youtu.be/DIrsaH43ouQ
http://www.rallyresult.dk/results.aspx?eventid=486
Munkebjerg Hillclimb 2016
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- LarsJ
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Munkebjerg Hillclimb 2016
Lidt trals med regnen også som tilskuer, men stadigvæk en fin dag.
Du nævnte at turboen måske var træt, fordi det så ud som om, den brændte lidt olie.
Var det falsk alarm eller er der noget om det.
Du nævnte at turboen måske var træt, fordi det så ud som om, den brændte lidt olie.
Var det falsk alarm eller er der noget om det.
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Munkebjerg Hillclimb 2016
Ja Lars turboen er ikke helt tæt så derfor ryger den "lidt" Turboen bliver skiftet inden på torsdag hvor jeg kører til træf i sverige.
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Munkebjerg Hillclimb 2016
Her er også lidt billeder fra Munkebjerg Hillclimb 2016: http://solgaard.ljbk.dk/#!album-123
- tono
- SUPER EXTREME SAAB NET EXTREMIST
Indlæg
Munkebjerg Hillclimb 2016
Jeg er åbenbar ikke helt updateret.... Er den sorte den tidligere grønne, eller er det en helt anden bil ?
.. fra en tid, hvor SAAB fremstillede biler.
- Jensen
- Administrator
Indlæg
Munkebjerg Hillclimb 2016
Hej Tono
Den sorte var tidligere bordeauxfarvet. Jeg mener at det var Henriks første 99 turbo som kom "til skade" mens han var ved at renovere den for flere år tilbage.
Han fik så den grønne som erstatning.
MVH Mads
Den sorte var tidligere bordeauxfarvet. Jeg mener at det var Henriks første 99 turbo som kom "til skade" mens han var ved at renovere den for flere år tilbage.
Han fik så den grønne som erstatning.
MVH Mads
Mads Jensen, medlemnr. 143
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
Daily driver: 9-5 Aero Turbo4 '11
Reserve: 99 Rally '71, 96 V4 '75, og900GL '83
Projekt sommerbil: OG9⁵ '99
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Munkebjerg Hillclimb 2016
Ja det er min første bordeaux 99 turbo jeg har lavet igen, første gang den blev restaureret røg bil og trailer af bilen da en kammerat var på vej til maler med den Nu er den efter længere tids opbygning blevet til bil igen
- RuneSM
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Indlæg
Hvad er der lavet ved drivlinien? Den går ikke helt som en 99 turbo gjorde i gamle dage
Før: Saab 90 8v m/ Turbo // VW Polo '89 1,3 m/ Turbo // Saab 900 2,0 16v m/ Turbo & Megasquirt // Audi 80 // Avensis '01 Sedan
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
Nu: '01 Avensis Stationcar
Legetøj: BMW E36 316i med turbo. Snart 2,5i Turbo til drift og drag
- Solgaard
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Indlæg
Jeg har kontaktet Søren Dun før jeg begyndte på bilen for at vide hvad jeg måtte lave ved bilen og en IC var ok.
Det er en vægt/effekt klasse for gadebil og effekten må forøges med 20% Jeg skal ikke følge en homologering i den klasse.deutch skrev:...går det med IC når du stiller op i A-klassen ? Er vel ikke originalt ? Jeg har ikke kunnet finde homologering der tillader IC til min 99 !
Jeg har kontaktet Søren Dun før jeg begyndte på bilen for at vide hvad jeg måtte lave ved bilen og en IC var ok.