Tja, det er jo ikke min da jeg ikke er til disse nymodens Saab'er.
Troldmanden som har renoveret motoren og forbroen er imidlertid væsentlig bedre til at lave Saab'er end til at tage foto's af projektet. Han må på foto kursus hos Plankan
Det hele har været splittet totalt ad, og hver enkelt del er blevet studeret kritisk, og skiftet hvis der var tegn på slitage eller anden elendighed. Jeg behøver vel heller ikke at sige at der naturligvis er puttet stempler i fra en 9000 motor.
Nå, men her er de få billeder som blev taget af denne kæmpe opgave:
Og så er billederne taget med en Caterpillar telefon istedet for et rigtigt kamera
9-5 med koks i motoren.
Redaktør: Bestyrelsen
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
9-5 med koks i motoren.
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt:
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
9-5 med koks i motoren.
Ser rigtig godt ud
- Der er lagt nogle timer i den motor kan man se
- Der er lagt nogle timer i den motor kan man se
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
- Carlsson
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Bemærk også: Fabriksny manifold m.m
Re: 9-5 med koks i motoren.
Ja, rigtig mange. Ærgeligt at der ikke er billeder fra selve renoveringen.Nanki skrev: Der er lagt nogle timer i den motor kan man se
Bemærk også: Fabriksny manifold m.m
9000 CSE 1997 2.0T A50 med morfargear og ex-rust.
En limousine med muller.
En limousine med muller.
- Nanki
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Indlæg
Re: 9-5 med koks i motoren.
Det kan jeg se
- jeg har også monteret ny på min 9-3. Den havde slået sig skæv på grund af støtteboltene havde løsnet sig på cylinder 4 som de plejer
- jeg har også monteret ny på min 9-3. Den havde slået sig skæv på grund af støtteboltene havde løsnet sig på cylinder 4 som de plejer
Med Venlig Hilsen
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)
Frank Madsen
Nuværende SAAB:
SAAB 9-3ss Serie No. 007678
SAAB 9-3 SE 2002 B205L No. 041520
Tidligere biler:
SAAB 9-5 AERO 2.3TS MY02 (solgt)
SAAB 900s NG 1993 2.0i B206i (solgt)
SAAB 900 NG 1995 2.0i B206i (Solgt)