SAAB festival i Trollhättan 5-7 juni 2015
http://saabcarmuseum.se/event/saab-festival-2015/
Redaktør: Bestyrelsen
KyllingSolgaard skrev:Det var da utroligt de får de to ting lagt samme weekend igen og igen![]()
Jeg savner meget at komme til et stort SAAB træf i Sverige så jeg kører til SAAB festival 2015![]()
Lars så har du muligheden for at få danmarks hurtigste SAAB til DHB 2015 hvis du holder fast ved at vælge det
jeg har boet flere gange på hotel Bele,og nogle gange på Scandic og Hotel TrollhattanNanki skrev:Vi ses der oppe![]()
- Hvor holder folk til henne?
Vi skal bo på hotel Bell i Trollhättan : )
Leifdalsgaard skrev:jeg har boet flere gange på hotel Bele,og nogle gange på Scandic og Hotel TrollhattanNanki skrev:Vi ses der oppe![]()
- Hvor holder folk til henne?
Vi skal bo på hotel Bell i Trollhättan : )
Saaber skrev:Jeg har en fornemmelse af at det er noget særligt at tage til Saab festival, men er der ikke nogen der har lyst til at berette om hvorfor man skal til Saab festival?
Casper_Ankersen skrev:Hej Kenneth
det var et meget svært spørgsmål at svarer på,
Ud over transport frem og tilbage, så koster det jo enten camping i telt/hytte, vandrer hjem eller hotel i byen + forplejning de dage man er der
Mener det officielle arrangement med spisning lørdag aften og adgan til musset hele weekenden plejer at være under 500kr
og så til den største variabel, der plejer at være stumpemarked og af og til salg fra lageret men om Orio (tidligere saab parts) kommer forbi med en sending i år aner jeg ikke, det er nok her de største uforudsete udgifter kan komme snigende, sidst kunne man købe alt fra den mindste skrue til en komplet original rally 99ér med historie til en lille million
så hvad en tur til saabfestival i Trollhättan ender med at koste tør jeg slet ikke svarer på![]()
men for en 2-3.000 kommer man vel et godt stykke af vejen incl. lidt med hjem i bagagen
Casper_Ankersen skrev:Er nu ret så sikker på at vi i 2013 skulle betale for adgang til museet, husk på at museet var blevet selvstændigt/halv kommunalt uden fabrikken i ryggen,
Hvis du har denne keyhanger med et orange skilt med dit navn har du sikker også betalt for adgang http://shop.saabcarmuseum.com/sv/saab-s ... lband.html
Leif husk at læse side 4 i programmetLeifdalsgaard skrev: Jeg har da aldrig betalt for adgang til museet de gange jeg har været til saab festival
første gang var i 1997 så jeg har været der nogle gange