Ja, det er ikke sådan, at få ny bil.
Jeg har købt en brugt 93'er fra 2000 med manual air-condition. Jeg har overvejet at installere en automatisk i stedet. På partsforsaab.com kan jeg se, at man kan købe den del der sidder inde i kabinen. Hvad skal der ellers fedtes ved, og hvor svært er det?
mvh,
Nikolaj
Automatisk Air-Con
Redaktør: Bestyrelsen
- BRI
- SUPER SAAB FREAK
Har selv en 9-3 uden aircon hvilket godt kan eftermonteres dvs den manuelle.
Iflg værkstedet sidst jeg spurgte kunne et automatisk dvs, klima ikke eftermonteres. Pointen er at manuelt er muligt at få eftermonteret, men ikke fuldautomatisk klima. Derfor resonerer jeg at det ikke kan lade sig gøre med automatisk klima for dit vedkommende, for ellers kunne jeg vel få monteret manuelt og senere opgradere til fuldautomatisk.
Men spørg på værkstedet de må da vide det!
Har selv en 9-3 uden aircon hvilket godt kan eftermonteres dvs den manuelle.
Iflg værkstedet sidst jeg spurgte kunne et automatisk dvs, klima ikke eftermonteres. Pointen er at manuelt er muligt at få eftermonteret, men ikke fuldautomatisk klima. Derfor resonerer jeg at det ikke kan lade sig gøre med automatisk klima for dit vedkommende, for ellers kunne jeg vel få monteret manuelt og senere opgradere til fuldautomatisk.
Men spørg på værkstedet de må da vide det!
- 9-5Aero
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Alt kan som bekendt lade sig gøre, det er udelukkende et spørgsmål om $$$$.
Men prøv, iden du begynder at bestille dele, at ringe til f.eks. Asbjørn eller MH-Parts, og hør, hvad de mener der skal til, og hvor lang tid det vil tage at montere det.
M.v.h.
Alt kan som bekendt lade sig gøre, det er udelukkende et spørgsmål om $$$$.
Men prøv, iden du begynder at bestille dele, at ringe til f.eks. Asbjørn eller MH-Parts, og hør, hvad de mener der skal til, og hvor lang tid det vil tage at montere det.
M.v.h.
Saab 9-5 Aero Estate sælges:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 349117.htm
Nyt forum for alle Saab-nørder og andet godtfolk:
Alternativt og uafhængigt dansk Saab forum