GF 2013 - tilmeld dig snarest
Redaktør: Bestyrelsen
- Viggen
- ULTRA EXTREME SAAB FREAK
Dan og jeg har for længe siden bestilt hytte til vores GF.
Vi glæder os til igen, at mødes med jer til nogle gode SAAB-dage
SAAB hilsen Ole
Dan og jeg har for længe siden bestilt hytte til vores GF.
Vi glæder os til igen, at mødes med jer til nogle gode SAAB-dage
SAAB hilsen Ole
SAAB 9-3 Cab 2,0T Hirsch+
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+ (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
SAAB 9-3 Aero 2,8T SportCombi Hirsch+ (solgt)
SAAB 9-5 Aero Estate (solgt)
SAAB 9-3 Viggen Lutfisk + extra (solgt)
- TOM_K
Jeg glæder mig også - for mit vedkommende er det første gang til en fuld weekend fra fredag til søndag. Glæder mig til at se jer allesammen igen, og ikke mindst vise både bilen og Amagers fortræffeligheder frem. Det bliver fantastisk!
Og med frygt for at gentage mig selv: Hvis du ikke allerede har prøvet at deltage i en GF-weekend, så er det en oplevelse du ikke skal snyde dig selv for! En super mulighed for at møde ligesindede og deres flotte biler. Det er her, at man bliver bekræftet i, at man kører i den helt rigtige vogn - og at man aldrig skal køre andet.
Vel mødt
Tom
Jeg glæder mig også - for mit vedkommende er det første gang til en fuld weekend fra fredag til søndag. Glæder mig til at se jer allesammen igen, og ikke mindst vise både bilen og Amagers fortræffeligheder frem. Det bliver fantastisk!
Og med frygt for at gentage mig selv: Hvis du ikke allerede har prøvet at deltage i en GF-weekend, så er det en oplevelse du ikke skal snyde dig selv for! En super mulighed for at møde ligesindede og deres flotte biler. Det er her, at man bliver bekræftet i, at man kører i den helt rigtige vogn - og at man aldrig skal køre andet.
Vel mødt
Tom
Tom K - medl. nr. 293
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
- tknage
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
Så er det klaret. Fik reserveret hytte for lang tid siden, men glemte helt at tilmelde os.
Glæder mig til at møde dem jeg kender igen, og måske få ansigter på nogen flere.
Glæder mig til at møde dem jeg kender igen, og måske få ansigter på nogen flere.
Mvh. Thomas
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
9-3 TS Aero Cabriolet 2005, "hverdagsbilen"
9-3 2006SC Hirsch aut,
99 Turbo, akaciegrøn 2-dørs 1980
- AndersF
- SUPER ULTRA EXTREME SAAB FREAK
- Kontakt:
Så har jeg meldt mig til, er det ikke tilladt bare at have en sovepose med og så nappe den i bilen? 
Mvh Anders Frantsen
Medlemsnummer 776
2003 Saab 9-3SS 2.0T Arc Aut. med TD0414T Turbo, Aero dyser, 3" Forrør, 2.5" MapTun Sportsudstødning + MapTun Aero Stage 4
270 HK / 380 NM
Medlemsnummer 776
2003 Saab 9-3SS 2.0T Arc Aut. med TD0414T Turbo, Aero dyser, 3" Forrør, 2.5" MapTun Sportsudstødning + MapTun Aero Stage 4
270 HK / 380 NM
- AndersF
- Kontakt:
Jeg tror jeg bestiller en teltplads, har lige snakket med Christina Jensen 
Mvh Anders Frantsen
Medlemsnummer 776
270 HK / 380 NM
Medlemsnummer 776
270 HK / 380 NM
- TOM_K
Med frygt for at udvande konceptet omkring klubben: nerven og sjælen; selve generalforsamlingen, tilbageblikket og bestyrelsens beretning og demokratiet i klubben... Så ville jeg - hvis jeg skulle vælge een dag at deltage - troppe op om lørdagen. Her får du fællesskab, køretur i kortege, konkurrence og mere fællesskab - og det er guld værd, og jeg ville ikke undvære det for ret meget i verden 
Håber vi ses!
Håber vi ses!
Tom K - medl. nr. 293
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Mvh Casper medlem no. 501
If it aint broken You havent tweaked it enough...
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
M87 900 T16 2 dørs lilly model
M90 900 Trionic 5.5 Limited Edition FAST on the straight. Corners like an Elk...
- Speedy
- CERTIFIED SAAB LUNATIC PSYCHO NUTCASE!!!

- Kontakt:
Jeg satser på at starte vognen og trille ud til GF søndag
+ for at hilse på
jeg flyver til oslo tidligt mandag morgen så nogen weekend tur kan det ikke blive til 
Anders Thorning Andersen @ Saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
Saab 96V4 '67 SilverSand
Volvo V60 as daily driver,shhhhh......
http://www.bilgalleri.dk/galleri/15157-saab_96v4
http://www.saabster.dk
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Plankan det er ikke så tit at Christina er på hjemmesiden men prøv med en forespørgsel på generalforsamling@saabklubdanmark.dk så får du nok et svar fra Christinaplankan skrev:Nu er vi jo langt over/forbi den siste tilmeldningsdag....
Jeg ville da gerne kigge forbi på lørdag'en -
lader det sig gøre![]()
- TOM_K
Generalforsamlingen nærmer sig, vejrudsigten ser superlovende ud og Danmarks svar på Manhatten vil forhåbentlig tage sig ud fra sin bedste side
Jeg er i gang med at planlægge en fælles køretur rundt på Amager lørdag eftermiddag. Planen er, at dem som har lyst, og som ikke allerede har lavet planer på egen hånd, tager afsted efter frokosten - også ser vi nærmere på øens fortræffeligheder et par timer
Har du nogle forslag til seværdigheder eller områder, som er "must see", så send mig en PM, så forsøger jeg at koge det hele sammen.
Glæder mig til at se en masse SAAB-folk igen!
VH Tom
Generalforsamlingen nærmer sig, vejrudsigten ser superlovende ud og Danmarks svar på Manhatten vil forhåbentlig tage sig ud fra sin bedste side
Jeg er i gang med at planlægge en fælles køretur rundt på Amager lørdag eftermiddag. Planen er, at dem som har lyst, og som ikke allerede har lavet planer på egen hånd, tager afsted efter frokosten - også ser vi nærmere på øens fortræffeligheder et par timer
Har du nogle forslag til seværdigheder eller områder, som er "must see", så send mig en PM, så forsøger jeg at koge det hele sammen.
Glæder mig til at se en masse SAAB-folk igen!
VH Tom
Tom K - medl. nr. 293
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
900 Cabriolet T16 1987
Tlf. 28 29 78 66
- AndersF
- Kontakt:
Lyder fantastisk - glæder mig til mit første GF - hvornår regner folk med at dukke op fredag? kl 17, 18 stykker? 
Mvh Anders Frantsen
Medlemsnummer 776
270 HK / 380 NM
Medlemsnummer 776
270 HK / 380 NM
- Niels-Utoft
- ULTRA SAAB FREAK
Mine forældre kommer i dag tirsdag, fruen lander torsdag eftermiddag sammen med hendes søster og svoger, jeg selv lander torsdag aften, vi har de seneste år taget en ekstra dag sammen med GF fordi sådan en weekend altid går alt for hurtig.
Vi ses.
Niels
Mine forældre kommer i dag tirsdag, fruen lander torsdag eftermiddag sammen med hendes søster og svoger, jeg selv lander torsdag aften, vi har de seneste år taget en ekstra dag sammen med GF fordi sådan en weekend altid går alt for hurtig.
Vi ses.
Niels
- AndersF
- Kontakt:
OK Niels - jeg har også snakket med Jakob Jensen i dag, jeg regner med at være der ved 16-17 tiden fredag
Vel mødt!
Mvh Anders Frantsen
Medlemsnummer 776
270 HK / 380 NM
Medlemsnummer 776
270 HK / 380 NM
- SaabEvalia
- Bestyrelsen
- autoanders
- SUPER EXTREME SAAB NET NØRD !!
- Kontakt:
Husk nu at holde øje med at Linder p kommer med ellers ser vi hende først Søndag morgen, når Niels har fundet hende i Rødby ved færgen.SaabEvalia skrev:GIV AGT.... Jyder på vej med Linda P. bagved. Ser frem til en fantastisk weekend
Mvh
Annika
- Niels-Utoft
- ULTRA SAAB FREAK
- Casper_Ankersen
- SAAB-MANIAC
- Kontakt:
Rødby!!!! hun ender da i umeå inden hun opdager det er galt 
- Leifdalsgaard
Så er GF overstået for denne gang,det var et godt træf,med en tur rundt i Kbh. i ca 5 timer jeg kom op at køre med Flemming i hans cab med kluden nede.
Næste GF i 2014 bliver i Ribe
Næste GF i 2014 bliver i Ribe